Tussenstop?

Big bird forum!

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
AlexisTheKingNL
Observer
Observer

Tussenstop?

Bericht door AlexisTheKingNL » 28 aug 2011, 09:23

ik heb een vraag stel je voor uhm... ik ga vanaf schiphol naar seattle tacoma intl. moet ik dan stoppen en thanken bij la guardia of kennedy intl. want la guardia is voor alleen in amerika en ik ga daarna naar seattle of juist bij kennedy want ik kom uit amerika help me!!! pls

Groetjes,
[vlieg] [vlieg] [vlieg] [vlieg] [vlieg] [vlieg] [vlieg]
Alexis
ikke dus :D

v1rotate
Supervisor
Supervisor
Contacteer:

Re: Vraag

Bericht door v1rotate » 28 aug 2011, 09:46

Amsterdam - Seattle Tacoma is rechtstreeks mogelijk hoor! Wel genoeg brandstof meenemen. KLM vliegt ook naar Seattle, maar ook naar bijvoorbeeld Vancouver, dat ook in de buurt ligt. Je hoeft niet een tussenlanding te maken in New York hoor.
- Living the dream -

Xolon
Supervisor
Supervisor
Contacteer:

Re: Vraaaaaaaag?

Bericht door Xolon » 28 aug 2011, 10:05

Hi Alexis, welkom op DFS!

Een klein verzoekje van alle bezoekers van het forum; zou je de volgende keer in het onderwerp kort willen beschrijven waar de vraag over gaat? Een titel als ´Vraaaaaaaag?´ zal door vele worden genegeerd en/of zelfs gesloten door het DFS team vanwege het incorrect gebruik van de titel :wink:
Afbeelding
FO Boeing 737-800 | C-47 Grease Monkey

greencan
Site Admin
Site Admin

Re: Tussenstop?

Bericht door greencan » 28 aug 2011, 12:07

Titel aangepast.
Afbeelding

PatrickZ
Supervisor
Supervisor
Locatie: Onder de Rekken2A en Norku2A arrivals juist voor Artip

Bericht door PatrickZ » 28 aug 2011, 12:27

Ook namens mij welkom op DutchFS.

Zoals al gezegd hoef je nergens een tussenlanding te maken om te tanken, als je je toestel vol genoeg gooit kun je in één keer door vliegen naar je bestemming. Uiteraard moet je dan wel met een toestel vliegen dat die afstand dan ook kan overbruggen, maar dat zal het probleem niet zijn.

Het is niet zo dat je zeg maar aan de grens van Amerika moet landen om van daaruit als Amerikaanse binnenlandse vlucht verder te vliegen, er is grenscontrole aanwezig op alle Amerikaanse internationale luchthavens. Dus ook in het binnenland kunnen ze gewoon vluchten ontvangen die rechtstreeks vanuit buiten Amerika komen.

Overigens is het niet per definitie zo dat La Guardia enkel voor binnen Amerika is, ook hier vertrekken (beperkt) een aantal vluchten naar bestemmingen buiten Amerika. Zo vliegt bijvoorbeeld Air Canada vanuit La Guardia naar verschillende Canadese bestemmingen en Continental Airlines en US Airways naar Aruba.

AlexisTheKingNL
Observer
Observer

Bericht door AlexisTheKingNL » 13 sep 2011, 17:03

Bedankt allemaal :D

Plaats reactie

Terug naar “Civil Aviation”