Aan alle bouwers

Thuis een complete cockpit aan het nabouwen? Een paar klokjes op je bureau? Of een volledig ingerichte 747? Laat het ons zien!

Moderator: Moderator-groep

Aan alle bouwers

Berichtdoor arno op 07 maart 2012, 17:04

Is het misschien zinvol om net als "Polletje" ( die zich hier ook als bouwer aankondigde) om bij de titel van je bericht je naam te vermelden? Als voorbeeld zoals hij dat had gedaan? "Polletje's 737NG Cockpit". Het is maar een voorstel. Dat geeft wat extra duidelijkheid aan de lezers/volgers lijkt mij.

Edit: Indien je het zelf het eerste titelbericht niet kan wijzigen, dan kan je mij of een andere mod even een PM geven. Geef dan de nieuwe naam van je titel even door en de link van je bericht welke gewijzigd moet worden.

edit2: Als jezelf de titel kan wijzigen geef dit dan ook even via PM door. Dan maak ik van die projecten een sticky. Dan blijven ze mooi "bovenin" hangen
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Re: Aan alle bouwers

Berichtdoor chiemboeing op 07 maart 2012, 17:07

Lijkt me eigenlijk wel een goed idee. Kunnen we dat nog aanpassen?

Chiem
chiemboeing
Instructor
Instructor

Berichtdoor Ramon op 07 maart 2012, 17:10

Dit kan uiteraard aangepast worden, ik vind het ook wel beter op die manier. Veel overzichtelijker :wink:

Arno heeft z'n bericht al aangepast zie ik! :)
Ramon
Senior Instructor
Senior Instructor

Berichtdoor Aviationpilot op 07 maart 2012, 18:45

Goed idee, heb de naam van mijn topic aangepast. Een sticky maken bij elk (serieus) project lijkt me ook een leuk plan. Mijn toestemming heeft u bij deze in elk geval :dup:
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor

Keer terug naar Building at Home