Hallo iedereen.
Zo het weer begint weer flink koud te woorden , Rede om in de avond uurtje te knutselen. Maar het hoeft morgen niet af dus doe ik rustig aan .
Inmiddels heb ik de overhead binnen, frame gemaakt en alle paneeltjes gemonteerd in het frame. ( frame om solderen en monteren makelijker temaken. )
Je kan zien dat de panelen mooi zijn , enige minpunt zijn de meegeleverde schroeven , Als je de schroeven vast draait dan lat de verf los. ( dus dat word koppen schuren en spuiten )
Verder zitten alle gauge modules er in , Die worden aangestuurd met een pololu servo kaart, Met de prosim software.
verder heb k een Elec Panel design gekocht ( flightsimparts ) en aangepast , zodat je door het venstertje niet het groene pcb board ziet. En deze aangesloten op een pokeys56E card.
Na bevestiging in paneel ziet het er zo uit.
Niet gek , Heb het venstertje ook geplakt met auto zonnefolie , Je ziet nu niks meer door het venstertje , En de helderheid is perfect.
Verder heb ik div panelen voorzien van leds en bedrading , Voor de aansturing van leds ga ik zelf Leds extensionboards maken . stukker goedkoper . ( word vervolgd als de pcb binnen zijn . )
Als je goed kijk heb ik de backlight ook al geplaats met ledstrips 12 volt , Die ik regel met een dimmer. Resultaat mag er ook zijn , Foto volgt .
Dus genoeg dingen solderen en aansluiten.
Maar rustig aan
gr dennis