Ultieme FSX PC voor jou gebouwd

Je hebt zelf een website die te maken heeft met FS of Real Life vliegen? En niet commercieel? Dan kun je hier een promotie laten plaatsen!

Moderator: Moderator-groep

Ultieme FSX PC voor jou gebouwd

Berichtdoor Dutchfs op 25 jun 2016, 18:53

Afbeelding

Hallo!

Wegens groot succes van de bouw van m'n eigen FSX pc, bied ik de mogelijkheid aan om voor jou een perfecte computer te bouwen!
Ik heb ruime ervaring met het bouwen van PC's.

Kenmerken van deze ultieme FSX pc:
-Asrock Z170 moederbord
-Intel I5 processor, licht overklokt. Hiermee ligt de snelheid gelijk met de veel duurdere I7 versie.
-De processor word gekoeld middels een waterkoeling van Cooler Master
-Corsair 550 watt voeding
-Corsair 8GB DDR4 geheugen
-Geforce GTX970 videokaart
-DVD brander
-Windows 10 Home edition
-gave Phanteks behuizing met plexiglas zijkant en verlichting naar keuze!
-Samsung 250 GB SSD en 3TB harde schijf.

Deze elementen worden met grote zorg in elkaar gezet. Iedere PC wordt op maat gebouwd en enige variatie is mogelijk.
De PC zoals ik hem bouw heeft de perfect combinatie van snelheid, prijs en dagelijkse bruikbaarheid. Met deze PC draai je moeiteloos FSX met diverse Addons en NL2000.

De PC wordt in principe zonder Flight simulator, beeldschermen en aanverwante hardware geleverd. In overleg tegen meerprijs kan ik een volledige setup regelen.

Prijs: €1600

Levertijd: Ongeveer 2 weken
Garantie: 2 Jaar fabrieksgarantie
Service: gedurende de levertijd ben ik altijd bereikbaar voor een stuk advies. Denk bijvoorbeeld aan: Welk hardware verder te kiezen? Wat voor beeldschermen zijn beste keuze? verder adviseer ik ook vragen over software.

Levering: Binnen een straal van 100 km rond Tilburg is bezorg ik persoonlijk zonder kosten, daarbuiten in overleg.

Note admin: Dit bericht is van gebruiker "martijnvanderh" e-mail= martijnvanderh[at]gmail.com
Dutchfs
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Websites van onze bezoekers!