AFX / Ai traffic

De Traffic vragen, Afcad, TTools, PAI. World of AI, we gaan het hier verzamelen!

Moderator: Moderator-groep

AFX / Ai traffic

Berichtdoor jeremyvandoorn22 op 05 sep 2018, 10:58

Goede morgen allemaal,

Ik weet niet of ik nu in de juiste topic zit maar mijn vraag heeft zowel betrekking op AI Traffic in combinatie met AFX.

Ik ben bezig met het update van AI Flight Plans en AI Traffic, nu wanneer ik bepaalde Flightplans update moet ik ook nieuwe vliegtuigtypes toevoegen zoals een 737MAX, A220, enzo
wat nu blijkt is wanneer ik dit geinstalleerd hebt, de vliegtuigen niet aan een gate komt te staan maar ergens op een ramp geparkeerd staat, nou weet ik dat je bij AFX een tool had om
de ICAO code te koppelen aan het vliegtuigmodel zodat hij de parkingcode herkend en wel aan de gate staat,

nou is een tijdje geleden me computer gecrash en moest ik aantal dingen opnieuw installeren zoals AFX alleen je kan het al raden die stond dus niet meer op me harde schrijf, nu heb ik een proefversie van AFX maar bij deze proefversie mis ik het tooltje om dit aan te passen, is er iemand die een payware versie heeft van AFX en weet over welke tool ik bedoeld, het tool staat bij TAB tools ?

Gr Jeremy
jeremyvandoorn22
Senior Controller
Senior Controller

Re: AFX / Ai traffic

Berichtdoor jeremyvandoorn22 op 20 sep 2018, 13:41

niemand ervaring mee ?
jeremyvandoorn22
Senior Controller
Senior Controller

Re: AFX / Ai traffic

Berichtdoor greencan op 21 sep 2018, 12:05

Sorry. Ik niet in ieder geval.
Het zal je trouwens opgevallen zijn dat het momenteel niet al te druk is op DFS, en dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Op die manier kan het lang duren voordat er een zinnige reactie volgt.
Nu zag ik dit: http://www.flight1.com/products.asp?product=afxv1
Er is een tab 'support', en als je uitlegt dat het zaakje gecrasht is + bewijs van aankoop van je ooit gedane download doen ze misschien niet moeilijk..
Succes!
Afbeelding
greencan
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar AI-Traffic