wold of ai multi package instalatie probleem

De Traffic vragen, Afcad, TTools, PAI. World of AI, we gaan het hier verzamelen!

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
matti27
Controller
Controller

wold of ai multi package instalatie probleem

Bericht door matti27 » 05 dec 2014, 18:31

hallo iedereen
ik heb fsx en ik heb dat onlangs moeten re-instaleren dus al men ai verkeer was verdwenen... gelukkig had ik alle packages opgeslagen op men c - schijf dus ik wil het weer instaleren ik open men installer van wold of ai selecteer men packages die ik wil en keer voor keer krijg ik dit --> zie link http://www.fotosop.nl/afbeelding?f=5304 ... foutif.PNG deze melding krijg ik bij iedere package weet er iemand hoe ik dit weer moet oplossen ? :G: :hm

groet mathias

FsTheo
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: wold of ai multi package instalatie probleem

Bericht door FsTheo » 05 dec 2014, 22:27

WoAI slaat op wat hij al gedaan heeft. Daardoor kun je alle maatschappijen terugvinden in de 'Expert-mode'. En nu denkt hij dat alle maatschappijen nog aanwezig zijn en dat jij misschien met een update aan de gang wilt. :D
Dus, ook in de installer, even wippen naar 'Expert' en dan daar alle maatschappijen verwijderen!

Theo :wink:

matti27
Controller
Controller

Bericht door matti27 » 06 dec 2014, 18:33

oke bedankt theo alles is gemaakt :D
mathias

FsTheo
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door FsTheo » 06 dec 2014, 19:22

Mooi Mathias, veel vliegplezier en pas op voor al die andere toestellen in de lucht! :lol:

matti27
Controller
Controller

Bericht door matti27 » 07 dec 2014, 13:36

juist 1 klein ding is me opgevallen , de drukte op mijn luchthavens in mijn fsx settings staan op het maximin maar er is niet veel verkeer aan de gate's en voor mijn re-instal stonde de luchthaven bijna volledig vol weet jij hoe dat zou kunnen komen en hoe ik dat weer meer krijg

mathias

FsTheo
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door FsTheo » 07 dec 2014, 14:58

Hm, kan van alles zijn. Je slider moet natuurlijk op 100% staan, en ik weet niet of je opnieuw gedownload hebt?
Dan heb je een kans dat je de vorige keer zomerschema's gebruikte en voor sommige maatschappijen nu (rustiger) winterschema.
En heb je alle maatschappijen in gebruik?

En de tijd speelt ook een rol, midden op de dag is het altijd wel wat drukker.

matti27
Controller
Controller

Bericht door matti27 » 07 dec 2014, 19:33

inderdaad ik heb alles opnieuw gedownload en men slider stat op 100% ik zou graag al dat drukkere gate verkeer terug hebben dan ogen de luchthavens veel mooier nu zijn bijna alle gate's leeg :? ik heb al bij expert-mode gekeken maar daar staan alle maatschapijen in dus daar is het probleem niet dus ik weet niet hoe ik dit moet oplossen

ik ben vaandag veel op ebbr geweest op verschillende tijd stippen maar altijd zeer rustig en weinig vliegtuigen aan de gate ik versta er me niet uit :hm ><

FsTheo
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door FsTheo » 08 dec 2014, 17:40

Had je de vorige keer misschien nog andere Afcads in gebruik, met meer parkeerplaatsen?

matti27
Controller
Controller

Bericht door matti27 » 09 dec 2014, 22:11

hoe bedoel je Afcads wat bedoel je daar mee ?

ik had voor de re-instal juist de zelfde paketen als nu maar er stonden gewoon veel meer vliegtuigen nu maar je zij daar van winterschema dat zou wel best kunnen maar dat er maar 10 vliegtuigen op een luchthaven staan zoals londen haethrow dat kan tog niet ><

groeten mathias :dup:

FsTheo
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door FsTheo » 12 dec 2014, 11:09

Afcads zijn de onzichtbare vliegvelden waar bijvoorbeeld AI traffic op reageert. Maar als de naam jou al niks zegt, ben je daar zeker niet mee bezig geweest. :D
Maar je kunt (heel kort door de bocht) een afcad met 10 parkings aanpassen en er bijvoorbeeld 25 van maken als een deel van het veld ongebruikt is.

En ook in de winter zal Heathrow wel iets meer drukte hebben dan 10 toestellen. Even geen idee waar dat verder aan zou kunnen liggen. :hm

matti27
Controller
Controller

Bericht door matti27 » 12 dec 2014, 18:00

neen inderdaad daar had ik nog nooit van gehoord :shock:

ik denk meer en meer dat er tog iets mis is aan de instalatie want er staan soms cargo vliegtuigen aan de pasagiers gate's en niet aan de cargo gats en daar staan dan op hun beurt pasagierstoestelen + de gate's staan nog niet half vol of de atc laat je parkeren op parkeerplaatsen

ik vlieg vooral op brussels airport en das soms we vervelend als de vliegtuigen verkeerd staan of komen

verder voor de drukte als ik alle slides bijna op ket maximum zet dan heb ik meer verkeer maar in het verleden al ik alleen de onderste slide volledig op 100% zetten stond de luchthaven al vol :hm

groeten mathias

Plaats reactie

Terug naar “AI-Traffic”