Error met unzippen FS Global 2018

Soms lopen we vast met een stukje software, wat niet direct met FS te maken heeft, maar toch van invloed kan zijn.

Moderator: Moderator-groep

Error met unzippen FS Global 2018

Berichtdoor Littlebird81 op 15 jul 2017, 09:45

Beste allemaal,

Recent de nieuwe FS Global 2018 aangeschaft van de makers van PILOT's. Beschikbaar gesteld door de Flightsim Store (FSS) en door hen ook ingepakt in een zipfile. Het gaat om één zipfile met hierin de installer en mesh van alle continenten. Ook 5 andere bestanden die ik moet downloaden, eindigend met de extensie .z01 t/m .z05.

Na het downloaden van alle bestanden probeer ik de zip uit te pakken met WINRAR. Echter, bij vier bestanden binnen de zipfile krijg ik een error (corrupted file), waaronder de mesh van Europa :cry:
Heb alle adviezen nu opgevolgd zoals het downloaden met een downloadmanager (Download Manager 5 en Ninja Download Manager geprobeerd). Ook andere unzippers zoals WINZIP en 7-ZIP geprobeerd, geen resultaat. Ook heb ik de bestanden gewist en elke keer na 24 uur opnieuw gedownload. Ook hier geen resultaat. Ook nog naar een optie 'Checksum' gekeken maar daar snap ik werkelijk niks van. Met een MD5 code moet je het product vergelijken etc etc. Nooit mee gewerkt, volgens mij is het alleen maar om te kijken of je het juiste product hebt gedownload. Laat ik nu dus links liggen.

Ik ga proberen om het bij iemand anders te downloaden, kijken of het misschien aan mijn internetsnelheid ligt.

Feit is nu dat ik geen gebruik kan maken van een stukje software waar ik voor betaald heb. Ondanks dat de recensies over FSS slecht waren wat betreft 'costumer service' heb ik een e-mail gewaagd. Hierin gevraagd of ze de DVD's alsnog kunnen sturen met een bijbetaling. Ze gaven namelijk al aan om geen service te geven op unzip problemen, dus misschien kan ik ze porren met meer bijbetalen. Ik heb echter al een week niks gehoord.

Iemand bekend met dit probleem? Waar ligt dit aan?

“If birds can glide for long periods of time, then… why can’t I ?”
Orville Wright.
Littlebird81
Student Pilot
Student Pilot

Re: Error met unzippen FS Global 2018

Berichtdoor Littlebird81 op 15 jul 2017, 21:08

FINALY!
Na eindeloos downloaden kon ik het nu met succes unzippen. Ik werk met Download Manager 5 en WINRAR.
Kennelijk toch iets te maken met de kwaliteit van het downloaden cq connectie.
“If birds can glide for long periods of time, then… why can’t I ?”
Orville Wright.
Littlebird81
Student Pilot
Student Pilot

Keer terug naar Software