Goflight en FSX in Windows 10

Soms lopen we vast met een stukje software, wat niet direct met FS te maken heeft, maar toch van invloed kan zijn.

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
arno
Site Admin
Site Admin

Goflight en FSX in Windows 10

Bericht door arno » 29 mar 2018, 18:19

Onlangs moeten overstappen van Windows 7 naar Windows 10. Alles weer opnieuw geïnstalleerd en het werkt allemaal totdat.....
ik modules Goflight ging installeren. De snelkoppeling van FSX op bureablad wijzigt een beetje er komt een "schildje" van UAC bij/in te staan. ( Nog nooit meegemaakt.)
Dus UAC uitgeschakeld. Helaas start FSX niet meer op. Ik heb maar 2 modules van Goflight en die werken nu wel met/op FS9 maar niet met FSX.
Alle instellingen van Goflight zijn goed ( hetzelfde als bij Windows 7). Het heeft volgens mij met UAC te maken ( ik heb dit al eens uitgeschakeld, een tandje hoger gezet, maar helaas geen resultaat).
Natuurlijk alles "als administrator" geïnstalleerd.

Iemand met een idee?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

arno
Site Admin
Site Admin

Re: Goflight en FSX in Windows 10

Bericht door arno » 08 apr 2018, 19:58

arno schreef:Iemand met een idee?
(N)Iemand?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

Polito
Instructor
Instructor

Bericht door Polito » 09 apr 2018, 09:03

In Duckduckgo deze parameters gezet en kreeg een hele lijst van jouw probleem. goflight uac w10
Zal jij wellicht ook gekeken hebben, maar wie weet, anderen blijkbaar ook niet.
Succes
Intel P43 Dual-Ch 3.0Ghz - Windows 10 Home 64 bits - 4 Gb RAM - ASUS HD6850 - LG/L225WS - Microsoft Sidewinder

arno
Site Admin
Site Admin

Bericht door arno » 09 apr 2018, 09:59

Inderdaad al vele zoekpogingen gedaan op diverse kernwoorden, maar geen bruikbare oplossing gevonden.
In ieder geval dank voor je meedenken en reactie :dup:

Gerbress
Senior Controller
Senior Controller

Bericht door Gerbress » 09 apr 2018, 15:15

Nu kom ik met een krom idee! Ben een tijd bezig geweest met het installeren van Canon camera software. de software kreeg ik niet gestart. Problemen kwamen met Googlen overal voor en niemand kreeg het voor elkaar. Ook Microsoft niet. Toen kwam iemand met het idee om in Windows een nieuw account aan te maken en wel met alle Administrator rechten. Hier de software installeren en diverse mensen hadden succes en alles draaide. Het is maar een idee, wanwege de UAC. groet Gerard
Windows 10 Home Premium 64 bit, Processor:Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU (at) 3.4GHz. Geheugen 8.00 GB. Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 560 Directx11.2 SaitekX52

arno
Site Admin
Site Admin

Bericht door arno » 09 apr 2018, 16:10

Ook dank voor het meedenken. Die optie heb ik ook uitgevoerd. Maar ook dat gaf geen oplossing.

Plaats reactie

Terug naar “Software”