TaalomzettIng met Vistazilator.

Soms lopen we vast met een stukje software, wat niet direct met FS te maken heeft, maar toch van invloed kan zijn.

Moderator: Moderator-groep

TaalomzettIng met Vistazilator.

Berichtdoor flightlevel1000 op 17 sep 2016, 21:28

Beste Simmers,

Ik ben bezig geweest om dutch language om te zetten in english. Dit met Vistalizator, die ik tegenkwam in een antwoord van Kevin 18 jan. 2013
Ook heb ik een instructiefilm gezien waarmee dit allemaal soepel te doen is.
Bij mij ook, tot aan de knop change language. Als ik daarop druk krijg ik een scherm , SORRY, CAN NOT CHANGE THE LANGUAGE YET. Met een heel verhaal waar ik niets van snap. (Weet niet hoe dit scherm bij te voegen).

Dit schijn te maken te hebben met bepaalde updates Waarschijnlijk deze met nog een groot aantal: KB 3102429 Update voor Windows 7 voor x64-systemen. [/b]
En zo dus een hele rij met er achter "mislukt. "

Mijn gevoel zegt me dat dit de boosdoeners zijn. Ik zie geen kans deze te installeren. Waarom dit alles? Om VOXATC te kunnen gebruiken.

Graag zou ik willen weten hoe er een picture bij kan worden gedaan.

Wie helpt mij?

Met vriendelijke groet

Flightlevel1000
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller

Re: TaalomzettIng met Vistazilator.

Berichtdoor arno op 25 sep 2016, 22:06

Wie kan hem verder helpen?

Graag zou ik willen weten hoe er een picture bij kan worden gedaan.

Ik help hem met een link naar "hoe een plaatje te plaatsen" viewtopic.php?f=4&t=12041
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Re: TaalomzettIng met Vistazilator.

Berichtdoor flightlevel1000 op 25 sep 2016, 22:19

Hallo Arno,

Omdat ik hier geen reactie op kreeg heb ik maar een recovery gedaan waarin ik engels kon aanklikken. Dat is gelukt maar nu ligt heel de boel in duigen en ben bang dat heel mijn prosim eruit ligt. Alhoewel ik nog wel alle bestanden heb behouden.

P3D geeft allemaal blauwe driehoeken. Hierover een vraag gesteld.

Dit onderwerp kan ik dus afsluiten.
In ieder geval mijn dank hiervoor.

Wat betreft een foto bijdoen. Ik heb dit geprobeerd maar krijg de melding "Server niet gevonden".

Flightlevel1000. (Hoog hè?)
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller

Keer terug naar Software