Geen REGISTERED OWNER in register.

Soms lopen we vast met een stukje software, wat niet direct met FS te maken heeft, maar toch van invloed kan zijn.

Moderator: Moderator-groep

Geen REGISTERED OWNER in register.

Berichtdoor flightlevel1000 op 03 nov 2016, 11:50

Hallo simmers,

Bij het installeren van vliegvelden kom ik niet verder want er wordt naar een naam gevraagd.
Nu blijkt bij navraag bij Simmarket dat de naam van de PC in het register moet worden gezet via Registered Owner. HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows NT/CurrentVersion.
Deze blijkt er bij mij niet in te staan. Simmarket kon mij ook niet verder helpen.

Faqman van ComputerIdee gemaild maar daar verwacht ik geen antwoord van. Is nogal druk.

Waarschijnlijk is de naam van de PC na een aantal updates verwijderd. In al mijn andere W10 PC's staat het er wel in.

Weet iemand hier iets van af om dit op te lossen? Liever geen herinstallatie van W10.

Groeten

Flightlevel1000.
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller

Re: Geen REGISTERED OWNER in register.

Berichtdoor arno op 09 nov 2016, 22:50

Iemand die hem verder kan helpen?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
arno
Site Admin
Site Admin

Re: Geen REGISTERED OWNER in register.

Berichtdoor flightlevel1000 op 10 nov 2016, 01:51

Hallo mensen,

Niemand kan mij helpen. Microsoft ook niet. Die zegt dat ik naar RegisteredOwner moet gaan. Grote grap. Die staat er nou juist niet in. Daar ging het om.
Maar het installeren op een laptop gaf hetzelfde euvel. Geen RegisteredOwner. Die USB-stick deugt dus niet. Op mijn W7 stond het er wel in. Daarna met W10 niet meer.

Heb de USB stick waar W10 op staat terug gestuurd. En mijn geld terug gevraagd.

Conclusie, aan Microsoft, ondanks de vriendelijke antwoorden, heb je helemaal niets. De dame van de technische dienst die ik aan de telefoon had wist niet eens waar ik het over had.
In dit geval het pad via HKEY_LOCAL_MACHINE enz.

Dus onderwerp gesloten.

Bedankt voor het bekijken.

Flightlevel1000.
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller

Keer terug naar Software