FS unable to load...

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2004 (ook bekend als FS9)

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

FS unable to load...

Bericht door herman »

Heb de Fokker28 weer van stal gehaald. Bij opstart FS9 komt elke keer bovenstaand verhaal.(dat reeds in der treure is behandeld op het forum).Ik heb het FSSound probleem onder de Old Modules geplaatst in de cfg echter dit hielp niet. Bij opstarten tevens deze mededeling: "unable to load etc.:
Aircraft\PFJ Fokker F28-panel\Rp 727.GAU en Aircraft\PFJ Fokker-panel\B732.GAU". De laatste twee staan in "FS9 Aircraft PFJ Fokker28-panel vermeld.
Kan deze mededelingen niet wegklikken of op OK drukken want ze blijven staan en de zandloper blijft na wegklikken tientallen minuten "doorlopen". FS sluit ik dan af met ctr alt del! Mijn eigen oplossing was de cfg,zonder iets te wijzigen, gewoon opslaan en het probleem was enige tijd weg. Maar nu is de trouble weer terug.
Met FS9 lukt het vliegen dus niet meer. Wie weet raad?
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: FS unable to load...

Bericht door FlipS »

Ik weet het niet want gewoonlijk vlieg ik met FSX of P3D. Het eerste waar ik aan denk is het laden van FS9. Het wordt altijd aanbevolen om het programma te laden met een default vliegtuig en pas dan (via het keuze menu of via Load een opgeslagen vlucht) het vliegtuig van je keuze.
Als dat niet werkt, zou ik de F28 een keer de-installeren en proberen of FS9 dan wel opstart, om op die manier te lokaliseren waar de oorzaak zit.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: FS unable to load...

Bericht door arno »

10 jaar geleden kwam er een update uit: http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 28#p173694 Hebje die ook?
Ik weet alleen niet of die update nog ergens te verkrijgen is :G:

De melding over "gauges" kwam ook in het onderstaande bericht voor. Daar deed men een nieuwe installatie:
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... er28#p8891

edit: update toch bij avsim nog te downloaden: http://library.avsim.net/search.php?Sea ... &Go=Search
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: FS unable to load...

Bericht door herman »

Flips:de meldingen kwamen al op het flash screen. Bij het plannen van een vlucht ga ik inderdaad altijd eerst de Cessna in Tacoma laden van waaruit ik de eigenlijke vlucht begin. Maar wel raar dat die FSSound melding ondank het plaatsen in de Old Modules van de cfg weer steeds terug kwam! Arno: was de update vergeten en die nu geïnstalleerd. Zoals het er nu uit ziet loopt (vliegt) de zaak weer op rolletjes. Dank voor jullie meedenken.
Plaats reactie