hulpverzoek

Algemene discussieplek voor alles betreffende X-Plane

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
hugodefauwe
Observer
Observer
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2018, 19:39

hulpverzoek

Bericht door hugodefauwe »

Beste mensen,

Sinds kort heb ik een razendsnelle configuratie en X-plane-11. Tegen mijn verwachting loop ik tegen allerlei zaken aan die ik niet kan terugvinden in een manual of YouTube. De hele gang van zaken werkt dermate frustrerend dat ik op het punt sta om X-plane-11 gewoon "in de wilgen te hangen". Temeer omdat mij werd aangeraden om X-plane aan te schaffen, omdat wel de meest toegankelijke flightsim zou zijn. Nou, mooi niet dus.

Ik zou dus graag een keer met iemand die helemaal thuis is in Xplane een afspraak willen maken om via TeamViewer13 een keer wat zaken langs te lopen. Ik heb namelijk sterk de indruk dat ik een aantal hele basale zaken niet weet ( met name inzake navigatie)

Nou, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen zodat ik verder kan en ( met plezier) met X-plane aan de slag kan.

Groet
Hugo De Fauwe
Zaandam
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: hulpverzoek

Bericht door greencan »

Allereerst welkom Hugo!
Een wat late reactie, maar ik wacht altijd eerst andere reacties af als het gaat over zaken waarin ik niet thuis ben.
X-plane heb/ken ik niet, vandaar.
We hebben hier in ieder geval genoeg mensen die er wel thuis in zijn, maar de afgelopen dagen waarschijnlijk DFS niet hebben bezocht.
Even geduld dus.
:wink:
Afbeelding
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: hulpverzoek

Bericht door herman »

Dag Hugo,
https://www.simflight.nl/2017/10/11/nie ... ep-almere/
Kijk eens op de site van HCC Flightsimulator, Alkmere. Elke derde zaterdag van de maand kun je daar ook je ei kwijt en daar zijn ook X-plane mensen. Daarnaast zit in Haarlem : FSClub Haarlem die werken ook met X-Plane (ook niet helemaal zonder zorgen,weet ik!)
Sterkte, maar alles komt goed!!
Herman
hugodefauwe
Observer
Observer
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2018, 19:39

Re: hulpverzoek

Bericht door hugodefauwe »

Hallo heren,

Beiden dan voor de reacties. Ik ga in ieder geval richting Almere op zaterdag 21 april. Ik blijf uiteraard op zoek naar een X-plane-expert die mij via teamviewer wil helpen.

groet
Hugo.
harvanheur
Observer
Observer
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2013, 11:58

Re: hulpverzoek

Bericht door harvanheur »

Ik zou graag in contact komen met iemand die een xplane-11 homecockpit gebouwd heeft. Bij voorbaat dank
Plaats reactie