Showroom voor je vloot!

Laat ons hier meegenieten van jouw ,zelfgemaakte, Flight Simulator screenshots en Flightsimulator filmpjes. ( geen echte luchtvaartbeelden)

Lees wel eerst de regels voor dit forum !

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Patrick

Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Vandaag weer bij de luchtvaarthobbyshop geweest. Ik heb mijn vloot met de Wilco Embraer uitgebreid. Het leek me leuk om (met toestemming van de Mods) een screenshottopic te openen met je vloot. Zet hier screenshots van je add-on toestellen, waarbij je wel bedenkt wat de screenshotregels zijn. Als je een toestel bijkoopt, edit je bijdrage dan, zodat al jouw toestellen bij elkaar staan. Zet dan vervolgens aan het einde een opmerking dat jouw vloot is uitgebreid, waarmee en een link naar je bijdrage met je vloot. (dit deel is gewist in mijn ik ben terug topic)

Hoop dat de mods dit ook een leuk idee vinden. Anders is er natuurlijk die mooie rode deleteknop ;-)

Patrick

In overleg met Arno. Als je over de 20 screens komt, moet je wel heel veel addons kopen, dan plaats je de volgende toestellen van je vloot weer in een andere reactie, met een verwijzing van de eerste naar de 2e en visa versa. Het is niet de bedoeling default toestellen erin te zetten. Alleen de addons. Gekocht of niet gekocht.

Mijn vloot:

Afbeelding
PMDG 747-400 +400F voor FSX en FS9

Afbeelding
PMDG MD-11 voor FSX en de PMDG MD-11 F voor FSX en FS9

Afbeelding
PMDG 737 600/700/800/900 voor FS9

Afbeelding
Wilco 737 300/400/500 voor FSX en FS9

Afbeelding
CLS DC-10 voor FSX en FS9

Afbeelding
Digital-Aviation Fokker 70 voor FSX en FS9

Afbeelding
Digital-Aviation Fokker 100 voor FSX en FS9

Afbeelding
Wilco 777-200 voor FSX en FS9

Afbeelding
PSS 777-200/300 voor FS9

Afbeelding
Wilco Airbus A330-200/300/300MRTT voor FSX en FS9

Afbeelding
Wilco Airbus A340-300/600 voor FSX en FS9

Afbeelding
Wilco Embraer 170 Embraer 190 en Embraer 190 with Lineage 1000 voor FSX en FS9

Afbeelding
CLS 747-200/200F/200M/300 en 300M voor FSX en FS9 afgebeeld op cloud 9 Eham


Afbeelding
PSS Concorde voor FS9 afgebeeld op cloud 9 Eham

Afbeelding
Vista Liners Lockheed L-1011-100 TriStar afgebeeld op Cloud9 Eham

Afbeelding
PAOB Fokker-50 afgebeeld op Cloud9 Eham

Afbeelding
Captain Sim 757-200/300/200F op Cloud9 Eham

Afbeelding
Wilco A400M op weg van Schiphol naar Sudan voor FSX en FS9.1

Afbeelding
Level-D 767-300ER op Cloud9 Eham voor FS9.1

Afbeelding
PMDG 747-8i+8F voor FSX

Voor deel II (vanwege teveel shots) kijk hier: http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 05#p171005

Simulator= FSX of FS9 (welke waar staat beschreven in de onderschriften van het plaatje.)
Add-on scenery= cloud 9 eham, Mega Airport Paris Charles de Gaulle, Ground environment X, standaard EHAM FSX. (welke waar staat beschreven in de onderschriften van het plaatje.)
Add-on airplane= PMDG 747, 737, MD-11, Wilco Airbus 2 series, 737 PIC, 777-200, Digital Aviation Fokker 70/100, CLS DC-10, Wilco Embraer 170, 190 en 190 lineage 1000, CLS 747-200/300, Vista Liners Lockheed L-1011-100 TriStar, PSS 777 en PSS Concorde, PAOB Fokker 50, Captain Sim 757-200, Wilco A400M Level-D 767.
Repaint airplane= Alle repaints zijn standaard repaints van PMDG, Wilco, CLS, Vista Liners, PSS en Digital Aviation, op de repaint van de PMDG 737 na, die is van Stefan Lodewyckx en de Embraer is van McPhat door Rob Young, A400M Unicef van Wilco.
Verder nog= 1 keer WOAI Royal Air Maroc, Easyjet, KLM en AES Aerosoft
Laatst gewijzigd door Patrick op 19 jun 2010, 17:55, 26 keer totaal gewijzigd.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door arno »

patrickb14 schreef:.... edit je bijdrage dan, zodat al jouw toestellen bij elkaar staan. Zet dan vervolgens aan het einde een opmerking dat jouw vloot is uitgebreid, waarmee en een link naar je bijdrage met je vloot. (dit deel is gewist in mijn ik ben terug topic)

Hoop dat de mods dit ook een leuk idee vinden. Anders is er natuurlijk die mooie rode deleteknop ;-)

Patrick
Ik kan me niet voorstellen dat er iets op tegen is. Als alles volgens de regels verloopt, tijdsbestek en aantal, en daarbij ´editten` is er geen probleem.

arno

edit: Het is geen "OH" topic, wil je meer over de shots weten stuur elkaar dan een PB, anders vervuilt dit onderwerp sterk. Dit is ook de reden dat ik het nu éénmalig opschoon.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
zoek34
Senior Executive
Senior Executive
Berichten: 4596
Lid geworden op: 06 jan 2007, 08:40
Locatie: onder de SUGOL en ARTIP arrivals voor rwy 36R (Aalselmeerbaan)

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door zoek34 »

Als iedereen hier zijn vloot toony in screens toont dat het laden best wel een probleem kan worden (kunnen toch al snel 100 screens zijn).

Mijn Vloot (payware):
Captainsim B707
Captainsim B727
Captainsim B757
Level-D B767
PMDG B737
Afbeelding

PMDG B747(F)
Afbeelding

PSS B757
Afbeelding

PSS B777


Wlico B777

(ja, ik ben een boeing-fan)

Bij freeware zal ik een zeer grote opruiming moeten doen, teveel om op te noemen

meer screens volgen


EDIT:
Gebruikte Simulators:
FS9

Gebruikte Add-on toestllen (tot nu toe):
PMDG 737/747, PSS 757

Gebruikte Paints: Transavia 737:
PMDG, KLM Cargo 747: PMDG, PSS Default colors 757

Gebruite scenery's:
Schiphol door Harmen Bosma (AVSIM)
Flytampa TNCM
Laatst gewijzigd door zoek34 op 01 jul 2009, 21:49, 3 keer totaal gewijzigd.
PC oud: Celeron D 346 (sock 775) / 8600GT 1GB / 3GB DDR2-553

PC nieuw: Intel Core I7-3930K / 680GTX TF4 / 32GB DDR3-1600 / Corsair H100 + 4x 120mm fans / Asus P9X79 / Samsung 830 256GB / WD Black 1TB / LG GH24NS90 / Be-Quiet PP L8 730W / CM Storm Trooper
maarten2bf
Supervisor
Supervisor
Berichten: 1250
Lid geworden op: 06 jan 2007, 09:08

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door maarten2bf »

Het leuke idee was nou juist dat je er een shotje van maakt....

Een rijtje namen doet met vrij weinig. Leukse shots patrick
Intel Core i7-920, Win7 64, Asus P6T deluxe, OCZ 6GB DDR3-1333, Sapphire HD4870 1GB
Patrick

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Dat was nou exact hoe ik er ook over dacht Maarten...
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door arno »

Ik denk niet dat het voor iedereen duidelijk genoeg is. De bedoeling is om een shot van je payware toestel te laten zien met vermeldingen van het toestel. Maximaal 20. Een rijtje van je toestellen plaatsen heeft geen zin en voldoet ook niet aan de regels.

Vanavond of morgen haal ik alle rijtjes weer weg ( dat heet opschonen) en graag dan alleen plaatjes ( shots) van vliegtuigen met de benodigde info.

arno
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Patrick

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Zojuist eindelijk de CLS 747-200/300 besteld. Dus die komt 1 dezer dagen ook in mijn deel van de showroom.

Mooie verzameling Bas. Eindelijk iemand die gewoon ook zijn screens plaatst. Doen de andere heren dat ook nog. Want anders gaat Arno het echt opschonen. Want dat is de opzet van dit topic. Laat zien wat je hebt. Lezen kunnen we altijd al.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door arno »

arno schreef: Vanavond of morgen haal ik alle rijtjes weer weg ( dat heet opschonen) en graag dan alleen plaatjes ( shots) van vliegtuigen met de benodigde info.
arno
Het is iets later dan vanavond of morgen geworden :G:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Patrick

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Nog even voor ieder. Hier kan je screenshots plaatsen van je verzameling. Niet alleen lijstjes. ;-)

Ondertussen is er weer een nieuwe klassieke 747 in mijn hangar met een aantal broertjes. Grofweg gezegd de 747-200 en 747-300. Zie mijn bijdrage
maarten2bf
Supervisor
Supervisor
Berichten: 1250
Lid geworden op: 06 jan 2007, 09:08

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door maarten2bf »

Ik vlieg op dit moment voornamelijk met een viertal payware kisten in FSX....


ERJ170 (wilco)
Afbeelding

Boeing 757-200 ( Captainsim, Proline (met eindelijk een goede fmc) )
Afbeelding
Let vooral niet op de Ram Air Turbine die ik per ongeluk had uigeklapt :P

Boeing 767-300ER (LevelD)
Afbeelding

Boeing 747-400 (PMDG)
Afbeelding


En dan nog even de 'formaliteiten'
Sim: FSX
Plane: Wilco ERJ170, Captainsim 757, LevelD 767, PMDG 747
Paint: Mcphat package, stockpaint Song, Mcphat Delta, stockpaint Northwest
Scenery: n.a.
En natuurlijk Real Environment Xtreme, voor de mooie kleurtjes :)

Grtzz
Intel Core i7-920, Win7 64, Asus P6T deluxe, OCZ 6GB DDR3-1333, Sapphire HD4870 1GB
zoek34
Senior Executive
Senior Executive
Berichten: 4596
Lid geworden op: 06 jan 2007, 08:40
Locatie: onder de SUGOL en ARTIP arrivals voor rwy 36R (Aalselmeerbaan)

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door zoek34 »

maarten2bf schreef:Let vooral niet op de Ram Air Turbine die ik per ongeluk had uigeklapt :P
:hm , das niet goed :tap:
PC oud: Celeron D 346 (sock 775) / 8600GT 1GB / 3GB DDR2-553

PC nieuw: Intel Core I7-3930K / 680GTX TF4 / 32GB DDR3-1600 / Corsair H100 + 4x 120mm fans / Asus P9X79 / Samsung 830 256GB / WD Black 1TB / LG GH24NS90 / Be-Quiet PP L8 730W / CM Storm Trooper
Patrick

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Hey Maarten Super dat je meedoet! Ik vind de response een beetje mager, vind ik erg jammer. Dus ben blij met je!!

Patrick
maarten2bf
Supervisor
Supervisor
Berichten: 1250
Lid geworden op: 06 jan 2007, 09:08

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door maarten2bf »

Ik denk dat de response mogelijk laag is omdat het topic een sticky is geworden!

Hij blijft mooi bovenaan staan, maar hij valt niet meer op.... moest er zelf naar zoeken :wink: maar het is naar mijn idee iig een erg leuk idee :dup:

(at) Zoek: ach...een paar extra ampertjes....... :twisted:
Intel Core i7-920, Win7 64, Asus P6T deluxe, OCZ 6GB DDR3-1333, Sapphire HD4870 1GB
Gebruikersavatar
RB16015
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 638
Lid geworden op: 23 jan 2007, 17:48
Locatie: Almere

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door RB16015 »

Zodra ik mijn FS weer op de rails heb, zal ik ook mijn vlootje presenteren :dup:

EDIT:

Hier is mijn Pro- Boeing vlootje dan:
Boeing 737-700
Afbeelding
Boeing 737-800
Afbeelding
Boeing 757-200
Afbeelding
Boeing 767-300ER
Afbeelding
Boeing 747-300
Afbeelding
Boeing 747-400
Afbeelding
Boeing 777-200
Afbeelding
McDonnell-Douglas MD11
Afbeelding

Simulator: FS2004
Airplane: PMDG B737NG, Just Flight/CS B757 Pro, Level-D B763, JustFlight/PSS B777 Pro, PMDG B747/B744F, PMDG MD11/MD11F, Just Flight/CLS B747 Series
Repaint: Stefan Lodewijckx(2x),Tom Collins, Lee Marrow, Gustavo Aguiar en Default (2x)
Add-ons: Active Sky v6.5, Ground Enviroment pro, Real Enviroment Xtreme FS2004
Scenery: Aerosoft Amsterdam X

Verder was ik ook nog in het bezit van de Digital Aviation Fokker70/100, Wilco Airbus series 1&2 en de Feelthere 737PIC. Alleen de laatste heb ik nog niet geïnstalleerd i.v.m. eerdere problemen. De rest heb ik verkocht aan een goede vriend van me.
Laatst gewijzigd door RB16015 op 13 apr 2010, 20:24, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MSI Z87-G45 Gaming│ Intel Core I5 4670K (at) 4.1 GHz │ MSI N760GTX Gaming 2GB GDDR5 │ Corsair 16GB DDR3-1866 │ W7 Pro x64
Patrick

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Super, ben blij dat je er ook bij hebt gezet. Komt langzaam op gang, als er niet teveel tussendoor wordt gekletst, wordt dit nog een mooie hangar.
Enne, die kisten gewoon installeren en gaan vliegen. Doe ik ook elke keer weer. Even doorbijten dus..
Gebruikersavatar
RB16015
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 638
Lid geworden op: 23 jan 2007, 17:48
Locatie: Almere

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door RB16015 »

Laten we hopen dat het een mooie hangaar gevuld met diverse kisten
En wat betreft die Fokker en Airbus ik zal ze in de loop van de tijd installeren en leren te vliegen :lol:
Afbeelding
MSI Z87-G45 Gaming│ Intel Core I5 4670K (at) 4.1 GHz │ MSI N760GTX Gaming 2GB GDDR5 │ Corsair 16GB DDR3-1866 │ W7 Pro x64
Sebastiaan
Controller
Controller
Berichten: 85
Lid geworden op: 30 jun 2009, 14:29
Locatie: Ergens ten zuiden van Nederland

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Sebastiaan »

Ik zal mijn vloot hier straks ook neerzetten.
Maar dan moeten jullie wel beloven dat jullie niet gaan lachen hé... :oops: :roll:

Sebastiaan
Afbeelding
Proud member of SNVA Group!!!
PMDG MD-11X, Aerosoft TwinOtter X,Wilco EJets, Saitek Pro Flight Yoke and Rudder Pedals
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door arno »

Off topic:
maarten2bf schreef:Ik denk dat de response mogelijk laag is omdat het topic een sticky is geworden!
Dat was op verzoek en als het geen "sticky" is, is de kans groot dat het in de "vergetelheid" raakt

On topic.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Gebruikersavatar
RB16015
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 638
Lid geworden op: 23 jan 2007, 17:48
Locatie: Almere

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door RB16015 »

Waarom zouden wij je uitlachen dan Sebastiaan.
Dat is bij voorbaat al onzin :D
Afbeelding
MSI Z87-G45 Gaming│ Intel Core I5 4670K (at) 4.1 GHz │ MSI N760GTX Gaming 2GB GDDR5 │ Corsair 16GB DDR3-1866 │ W7 Pro x64
Sebastiaan
Controller
Controller
Berichten: 85
Lid geworden op: 30 jun 2009, 14:29
Locatie: Ergens ten zuiden van Nederland

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Sebastiaan »

Omdat ik maar ééntje (payware) heb... de rest freeware...

PMDG MD11 voor fsx

PS:foto komt later want ik krijg mijn fsx niet opgestart.

Sebastiaan
Afbeelding
Proud member of SNVA Group!!!
PMDG MD-11X, Aerosoft TwinOtter X,Wilco EJets, Saitek Pro Flight Yoke and Rudder Pedals
Gebruikersavatar
Jules
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 841
Lid geworden op: 02 jan 2009, 21:48
Locatie: Zevenaar, Gelderland
Contacteer:

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Jules »

En lukt het je al om hem goed te vliegen, Sebastiaan?

Ik zal mijn foto's na woensdag plaatsen. Dan ga ik met mijn vader spotten op schiphol, waarbij ik de Fokker 70/100 dan eindelijk kan afhalen. Kan niet wachten om daarmee het luchtruim te verkennen (ik ben die long-haul vluchten met de PMDG vliegtuigen nu wel een beetje zat..).

Plaatsen er trouwens nog mensen ook nog foto's in het andere 'show-je-...-topic' in het Cafe? Volgens mij zijn er hier veel meer mensen met een mooi FS-plekje dan van die die er een foto van hebben geplaatst. Vinden veel mensen erg leuk om te zien :dup:.
Piloot voor V-Bird VA |www.vbirdva.com|PMDG 747-400X|MD-11X|DA Fokker 100/70|Aerosoft F-16|PBY Catalina
Sebastiaan
Controller
Controller
Berichten: 85
Lid geworden op: 30 jun 2009, 14:29
Locatie: Ergens ten zuiden van Nederland

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Sebastiaan »

De laatste tijd heb ik wat problemen gehad met FSX en ik kan hem daarom nu even niet vliegen.
Ik ben nu mijn FSX aan het herinstalleren.

Sebastiaan
Afbeelding
Proud member of SNVA Group!!!
PMDG MD-11X, Aerosoft TwinOtter X,Wilco EJets, Saitek Pro Flight Yoke and Rudder Pedals
Patrick

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Tijdens mijn afwezigheid zijn er wat toestellen bijgekomen in mijn vloot...

Een PAOB Fokker 50. Redelijk nieuw toestel. Mooi ook. Moet alleen een FMC apart voor gekocht worden. Maar toen ik hem had was mijn KLM vloot eindelijk compleet.

Een PSS Boeing 777. Ik was niet tevreden over de 777 van Wilco. Ik ben erg blij met het toestel en vlieg me suf ermee.

Een Vista Liners Lockheed 1011. Mooi toestel. Freeware. Maar niet erg compleet.

Een PSS Concorde. Ik ben helemaal verliefd op dit toestel. Dat moet ook wel, want de hele preflight kost je al ruim een half uur. Omdat je nu ook voor de vlucht de boordwerktuigkundige simuleert. Na het starten van de motoren, kan je de BWK op automatisch zetten. Vrijwel alle systemen zijn gesimuleerd en je moet echt een boekwerk erbij houden om niet iets in je preflight te vergeten.
Dit toestel moet je leren vliegen. Daar heb ik nog wel een tijdje over gedaan.

De screenshots zijn weer bij de eerste post toegevoegd. Ik neem aan dat de afspraken over dit uitzonderlijke topic die ik had gemaakt met Arno nog steeds staan.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door arno »

Patrick schreef: Een PSS Concorde. Ik ben helemaal verliefd op dit toestel. Dat moet ook wel, want de hele preflight kost je al ruim een half uur. Omdat je nu ook voor de vlucht de boordwerktuigkundige simuleert. Na het starten van de motoren, kan je de BWK op automatisch zetten. Vrijwel alle systemen zijn gesimuleerd en je moet echt een boekwerk erbij houden om niet iets in je preflight te vergeten.
Dit toestel moet je leren vliegen. Daar heb ik nog wel een tijdje over gedaan.

.
Even offtopic voor Patrick. Misschien kan je Jim verder helpen?

http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 44#p161744

weer ontopic
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Patrick

Re: Showroom voor je vloot!

Bericht door Patrick »

Vandaag weer een kist toegevoegd aan mijn vloot... De engineers zijn nog bezig met de laatste afstellingen van mijn nieuwe 757 vloot van Captain sim. Klik op mijn vloot en dan zie je al mijn toestellen, onderaan de nieuwste.
Plaats reactie