Bericht verwijderd .
Er was overigens niks mis met dit bericht.
Zie verklaring in afluitende post.
Leen de Jager
Moderator: Moderator-groep
Gaaf! Mag ik daar ook a.u.b. van genieten? Ben namelijk al een tijdje opzoek naar een b737 van Transavia! PM mij maar met de file of een download link als je wilt.xplanenl schreef:de 737-700 is ook een eigen creatie
Een duo core, 2,7GHz met geheugen van 2046MB RAM met directX 10 dus moet wel lukken vermoed ik.xplanenl schreef:Er zullen wel forse systeemeisen gesteld worden met name voor Windows. Voor de Mac is dit geen enkel probleem Een I mac van een jaar of 4/5 oud met 2 gig ram moet dit makkelijk kunnen handelen. Ik vermoed dus dat veel Windows gebruikers de nieuwe versie van EHAM helaas niet kunnen gebruiken en veroordeeld zullen zijn tot de bestaande versie.
De website welke je aangeeft is ook van mij.
Gaaf! Misschien heb je nog een leuke banner nodig? Ik zou eventueel wel kunnen proberen voor een leuke!?xplanenl schreef:De website welke je aangeeft is ook van mij.
De Transavia textures zijn ook te dowloaden via X-plane.org deze is geschikt voor X-plane 8.4 en hoger. Zoeken op Tranavia. Deze texures zijn iets beter op kleur dan mijn eigen. Je moet er wel even de 737 zelf bij zoeken en die vind je op http://www.eadt.eu/ Daar vind je eventueel ook de 737-800 KLM 90 years retro lookAirSwan schreef:Aah oke. Mooie goede uitleg, bedankt! Ik heb dat filmpje gezien van EHAM v1. Waar hij heb die Fokker 50 and Transavia b737 700 vandaan? Ik ben namelijk al een tijdje opzoek naar deze twee.