X-plane Artwork

De flightsim van Austin Meyer.
Maak kennis met deze "andere" sim.

Moderator: Moderator-groep

X-plane Artwork

Berichtdoor AirSwan op 06 aug 2009, 20:23

Afbeelding

Bericht verwijderd .
Er was overigens niks mis met dit bericht.
Zie verklaring in afluitende post.

Leen de Jager
Laatst bijgewerkt door Leendejager op 28 aug 2009, 12:48, in totaal 2 keer bewerkt.
Afbeelding
AirSwan
Senior Controller
Senior Controller

Re: X-plane Artwork

Berichtdoor Michelvdm op 07 aug 2009, 00:59

Ik geef maar de aftrap:
Deze repaint heb ik een tijdje terug gemaakt aan de hand van een paar fototje's van de Martinair 767 in de Retro uitvoering. Tot nu toe heb ik alleen nog de dag textures, de nachtversie (LIT) die moet ik nog een keer maken (waar dan vervolgens niks meer van komt.......)
Afbeelding
Michelvdm
Controller
Controller

Berichtdoor AirSwan op 07 aug 2009, 08:54

Mooie aftrap! :wink: Welke X-plane versie is dat? Want waar heb jij die ING slurfen vandaan en die KLM bagage trucks?
Afbeelding
AirSwan
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor AirSwan op 07 aug 2009, 09:10

Okeej, hier heb ik ook een mooie...

Afbeelding
Afbeelding
AirSwan
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor Michelvdm op 07 aug 2009, 13:46

Fraai screenshot! krea.
De achtergrond van de martinair is mijn nieuwe EHAM versie 2 deze is wat uitgebreider iets van 450 mb ofzo tot nu toe. Alles wordt strakker en reeeler dan de huidige versie 1.0 Het shot is gemaakt met de huidige versie 9.31 Ik ben nog wel met nog een vliegveld bezig misschien open ik daar een nieuw topic over binnenkort: Soesterberg.

Een clipje EHAM versie 1.0:

http://www.youtube.com/watch?v=ewCWIpho3rk
Laatst bijgewerkt door Michelvdm op 09 aug 2009, 22:01, in totaal 1 keer bewerkt.
Michelvdm
Controller
Controller

Berichtdoor AirSwan op 07 aug 2009, 16:39

Aah oke. Mooie goede uitleg, bedankt! Ik heb dat filmpje gezien van EHAM v1. Waar hij heb die Fokker 50 and Transavia b737 700 vandaan? Ik ben namelijk al een tijdje opzoek naar deze twee.

- Wanneer komt EHAM v2 uit dan? Is deze ook mooier dan nlx-plane?

en is die website, xs4all.nl/~mvdm01/ van jou? :o
Afbeelding
AirSwan
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor Michelvdm op 07 aug 2009, 17:57

de 737-700 is ook een eigen creatie De fokker F50 komt van X-plane.org even zoeken dan komt deze wel te voorschijn. EHAM v2 dat duurt nog wel even voordat deze af is. Ik ben nu pak hem beet halverwege.
Maar ik heb mezelf even een time out gegeven. Uiteindelijk moet alles in de vrije tijd tot stand komen. Misschien duurt het nog een jaar ik weet het niet.
EHAM van NLX-plane is eigenlijk ook van mij. Dat was het laatste wat ik voor ze gemaakt heb. De nieuwe versie wordt idd veel mooier zoals de gate's deze staan echt op wielen en de pieren hebben veel meer struktuur gekregen compleet met vakwerk construktie's. Bovendien alles wordt veel scherper omdat ik met veel grotere textures ben gaan werken. Het moet uiteindelijk een feesie worden om van de polderbaan naar bijv. D-2 te taxien!
Er zullen wel forse systeemeisen gesteld worden met name voor Windows. Voor de Mac is dit geen probleem Een I mac van een jaar of 4/5 oud met 2 gig ram moet dit kunnen handelen. Ik vermoed dus dat veel Windows gebruikers de nieuwe versie van EHAM helaas niet kunnen gebruiken en veroordeeld zullen zijn tot de bestaande versie.
Laatst bijgewerkt door Michelvdm op 09 aug 2009, 22:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Michelvdm
Controller
Controller

Berichtdoor AirSwan op 07 aug 2009, 18:28

xplanenl schreef:de 737-700 is ook een eigen creatie

Gaaf! Mag ik daar ook a.u.b. van genieten? Ben namelijk al een tijdje opzoek naar een b737 van Transavia! PM mij maar met de file of een download link als je wilt. :wink:

xplanenl schreef:Er zullen wel forse systeemeisen gesteld worden met name voor Windows. Voor de Mac is dit geen enkel probleem Een I mac van een jaar of 4/5 oud met 2 gig ram moet dit makkelijk kunnen handelen. Ik vermoed dus dat veel Windows gebruikers de nieuwe versie van EHAM helaas niet kunnen gebruiken en veroordeeld zullen zijn tot de bestaande versie.
De website welke je aangeeft is ook van mij.

Een duo core, 2,7GHz met geheugen van 2046MB RAM met directX 10 dus moet wel lukken vermoed ik. :y:

xplanenl schreef:De website welke je aangeeft is ook van mij.

Gaaf! Misschien heb je nog een leuke banner nodig? Ik zou eventueel wel kunnen proberen voor een leuke!?
Afbeelding
AirSwan
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor Michelvdm op 08 aug 2009, 16:40

AirSwan schreef:Aah oke. Mooie goede uitleg, bedankt! Ik heb dat filmpje gezien van EHAM v1. Waar hij heb die Fokker 50 and Transavia b737 700 vandaan? Ik ben namelijk al een tijdje opzoek naar deze twee.

De Transavia textures zijn ook te dowloaden via X-plane.org deze is geschikt voor X-plane 8.4 en hoger. Zoeken op Tranavia. Deze texures zijn iets beter op kleur dan mijn eigen. Je moet er wel even de 737 zelf bij zoeken en die vind je op http://www.eadt.eu/ Daar vind je eventueel ook de 737-800 KLM 90 years retro look
Michelvdm
Controller
Controller

Berichtdoor AirSwan op 09 aug 2009, 11:25

Heeft iemand voor mij een witte b737-700 or b737-800 voor X-plane 9? X-plane 8 kan ook maar het liefst 9. Ik wil deze namelijk gaan repainten.
Afbeelding
AirSwan
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor Michelvdm op 09 aug 2009, 21:15

Wat je makkelijk kan doen is vliegtuig openen in Plane maker en selecteer: special en vervolgens: Output texture-map starting points. De rest wijst zich vanzelf je krijgt dan blanke textures met hulplijnen en painten maar!

Ben benieuwd naar het resultaat!
Michelvdm
Controller
Controller

Berichtdoor AirSwan op 27 aug 2009, 22:02

NIEUW FILMPJE

Ik dacht, het wordt maar weer eens tijd voor mij om eens lekker een filmpje te maken met X-plane 9.31 Gelukkig komt dit extra mooi uit want het valt mij op dat dit topic een beetje dood liep. Ik hoop dat jullie mijn filmpje leuk vinden.

Comment + rate please!! I need more hit's :P
youtube.com/watch?v=UeAGBdIsVrM

M.v.g,
Steven
Afbeelding
AirSwan
Senior Controller
Senior Controller

Berichtdoor Leendejager op 28 aug 2009, 13:04

Hoewel een leuk idee om hier een artwork-department te openen, heb ik toch besloten dit topic te sluiten.

Voor screenshots en filmpjes ed hebben we reeds aparte fora.
Vooralsnog is het niet mijn bedoeling om op X-Plane een volledig forum met forumdelen afzonderlijk toegespitst op X-Plane te starten.

Voor Paintwerk, 3D modellen ed verwijs ik naat het forum-deel "The Factory".
Voor screenshots en movies naar "Screenshots en Movies"

Het forumdeel X-Plane is beschikbaar voor het doen van mededelingen betreffende X-Plane , (nieuwe) uitgaven van free en payware ,discussies over X-Plane , vragen, antwoorden en tips ed.

Leen de Jager
Afbeelding
"Non licet omnibus volare cum aquilis" (Azzurro)
Leendejager
Executive Poster
Executive Poster

Keer terug naar X-Plane