Niet geheel recht voor de landingsbaan...

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2004 (ook bekend als FS9)

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gerbress
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 146
Lid geworden op: 30 jan 2008, 11:06
Locatie: Leidschendam

Re: Niet geheel recht voor de landingsbaan...

Bericht door Gerbress »

Nee en heb het ook niet verder geprobeerd. Toen heb ik een tijd niet gevlogen en ben overgegaan naar FSX.
Ik ben nu meer bezig met Xplane, ook met de free x737 met de x737Fmc. Als????? je toch later wil veranderen, denk dan ook eens aan Xplane. De keuze is moeilijk, omdat beide voor en nadelen hebben en.... een flinke pc gr G
Windows 10 Home Premium 64 bit, Processor:Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU (at) 3.4GHz. Geheugen 8.00 GB. Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 560 Directx11.2 SaitekX52
Gebruikersavatar
Kevin
Moderator
Moderator
Berichten: 3304
Lid geworden op: 21 jul 2007, 19:14
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Niet geheel recht voor de landingsbaan...

Bericht door Kevin »

Ik wist dat ik dit al eens eerder gelezen had en via Avsim kwam ik op nog een potentiële oplossing: het registry repair tooltje van Flight1, te vinden via de URL hieronder. Ook zou je eens kunnen zoeken naar dubbele AFCAD bestanden voor hetzelfde vliegveld, maar dat is eigenlijk irrelevant als het overal voorkomt.

http://www.flight1.com/view.asp?page=library

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
marchellodelaglande
Controller
Controller
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 aug 2016, 21:12

Re: Niet geheel recht voor de landingsbaan...

Bericht door marchellodelaglande »

Dat heb ik geoof ik al probeerd. Het PMDG forum kwam er al mee aan maar nee hoor, het leek niet te werken. Ik heb uiteindelijk al de keuze gemaakt om maar FSX te gaan!
Gebruikersavatar
Kevin
Moderator
Moderator
Berichten: 3304
Lid geworden op: 21 jul 2007, 19:14
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Niet geheel recht voor de landingsbaan...

Bericht door Kevin »

Ik denk dat je daar geen spijt van zult krijgen! :wink: Veel succes!
Plaats reactie