Gebouwen in X-Plane

Algemene discussieplek voor alles betreffende X-Plane

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
hansle52
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2011, 15:16

Gebouwen in X-Plane

Bericht door hansle52 »

Ik vlieg momenteel met X-Plane 11 en dan voornamelijk/uitsluitend rond de Canarische eilanden. Het beeld is op zich prima, maar de bebouwing klopt van geen kanten. Wanneer je de gebouwen bekijkt heb ik het idee dat in Duitsland vlieg. De huizen hebben een typische noord-europees uiterlijk. Weet iemand hoe ik dit kan vervangen zodat de bebouwing meer in overeenstemming is met dat van de Canarische eilanden of dat van Zuid-Europa?
Ps binnen X-Plane 10 heb je eigenlijk het zelfde probleem. De gebouwen zijn veelal donker van kleur, terwijl dit in de realiteit veel wit of licht is.
Gerbress
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 146
Lid geworden op: 30 jan 2008, 11:06
Locatie: Leidschendam

Re: Gebouwen in X-Plane

Bericht door Gerbress »

Nee ik denk niet dat dit gaat lukken en moet je het doen met de bestaande Map download. Wat je schrijft is niet vreemd voor xPlane 10 en 11. Het ziet er leuk uit, maar het klopt niet met de werkelijkheid. Vele vliegvelden zijn er al helemaal niet, zoals Schiphol, hier liggen de banen in het gras en verder houdt het op. Wel b.v. Heathrow, die ziet er goed uit. Wat mij opviel, dat bij de vliegvelden en ook bij de aangeklede, soms dezelfde hoogspanningskabels aan het eind van de baan staan, gewoon herhalingen. Dus, het is een fantasiewereld. Laat je hierdoor niet van de wijs brengen en ga lekker vliegen en haal hier alles uit. (je handen vol) Kijk ook eens naar de X737-800 en de nieuwe x737-700 van eadt.com en de xFMC voor deze twee. Groet Gerard.
Windows 10 Home Premium 64 bit, Processor:Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU (at) 3.4GHz. Geheugen 8.00 GB. Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 560 Directx11.2 SaitekX52
hansle52
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2011, 15:16

Re: Gebouwen in X-Plane

Bericht door hansle52 »

Gerard,
Bedankt voor je antwoord. Jammer, maar helaas zullen we maar zeggen. Misschien dat er (ooit) nog een oplossing voor komt.
Groeten
Hans
Plaats reactie