Stay at home super sale

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
FlipS
Moderator
Moderator

Stay at home super sale

Bericht door FlipS »

Door de pandemie zitten veel mensen thuis en dat beseffen de bouwers van software ook. ORBX biedt nu een 'Stay at home super sale' met aantrekkelijke kortingen. En ik zag al meer voorbij komen (o.a. Milviz en Carenado), ook buiten de flight simulator zoals bijvoorbeeld Dovetail Games die de Train Simulator in de aanbieding heeft.
Ik verwacht dat nog veel meer softwarebouwers zullen volgen met kortingen. Dus als je nog wat tijdspassering kunt gebruiken, zoek dan eens naar je favoriete softwarebouwers en wie weet vind je wat moois voor een leuk prijsje!
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)

arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid

Re: Stay at home super sale

Bericht door arno »

Vandaag las ik op het forum van SOH ( Sim Out House) dat er binnenkort de eurofighter Typhoon ( van http://indiafoxtecho.blogspot.com/) gratis zal worden aangeboden op flightsim.com. Wanneer ? Dat weet ik niet, dus maar even in de gaten houden.
http://www.sim-outhouse.com/sohforums/s ... ost1214414

Verder lees ik op https://www.aeroplaneheaven.com/ dat daar een gratis aanbod is van de "Globe Swift GA".

Ook een aanbod van gratis sceneries, zo is is te lezen op het forum van SOH: http://www.sim-outhouse.com/sohforums/s ... -PRealsoft
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid

Bericht door arno »

arno schreef:
24 mar 2020, 18:35
Vandaag las ik op het forum van SOH ( Sim Out House) dat er binnenkort de eurofighter Typhoon
Met excuses van mijn kant. Het gaat in dat bericht op SOH waarschijnlijk alleen over paintkits van eurofighter. Je moet wel eerst het toestel kopen.
Sorry voor de verwarring
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

FlipS
Moderator
Moderator

Bericht door FlipS »

Van de diverse aanbiedingen die ik voorbij zag komen, wil ik er toch één noemen: De vliegtuig add-ons van Flight Replicas worden door Just-Flight voor halve prijs aangeboden. De add-ons van Flight Replicas zijn vooral interessant voor mensen zoals ik die van oude meuk houden. Ik heb nog geen enkele add-on van Flight Replicas zodat ik niet weet welke kwaliteit deze hebben. Misschien ga ik de Super Cub Ultra aanschaffen, maar
LET OP: de add-ons van Flight Replicas zijn gebouwd voor FS2004 en FSX; volgens Just-Flight zouden ze ook geschikt zijn voor P3D v1, v2 en v3.

FlipS
Moderator
Moderator

Bericht door FlipS »

ORBX verlengt de Stay at home super sale tot 12 april 11.59 u UTC.

FlipS
Moderator
Moderator

Bericht door FlipS »

Via Just Flight zijn nu ook de add-ons van Alabeo in de aanbieding voor halve prijs. Alabeo is een zuster of dochter van Carenado en de eigenschappen van de vliegtuigen komen dan ook overeen: grafisch prachtig maar flight dynamics voor 'easy flying'.
Van Alabeo heb ik onder meer de Extra 300 (stukken mooier dan de FSX versie) en de Pitts Special. Die laatste beveel ik speciaal aan! De Pitts Special is (evenals de Extra 300) één van de beste stuntvliegtuigen. Doordat de Pitts Special een dubbeldekker is, wat lichter is maar ook wat minder motorvermogen heeft, heeft die heel andere vliegeigenschappen dan de Extra 300. Wel heb ik wat aan de flight dynamics gesleuteld om het vliegen wat interessanter te maken.

En dan kun je bij Alabeo ook nog de Sukhoi SU-26 aanschaffen, ook zo'n beroemd stuntvliegtuig. Die heb ik nog niet aangeschaft maar deze aanbieding is een mooie gelegenheid. Ik heb geen brevet zodat ik al helemaal geen ervaring heb met echte stuntvliegtuigen, maar voor zover ik weet worden Extra 300 en Sukhoi SU-26 even hoog gewaardeerd, maar de SU-26 zou door een wat lagere aanschafprijs een iets grotere populariteit hebben. Als het niet klopt wat ik hier beweer, lees ik graag hoe het wel is!

LET OP: de add-ons van Alabeo zijn er zowel voor FSX/FSX-SE/P3D v3 en v4 en voor X-Plane. Kies dus de juiste versie!

Plaats reactie

Terug naar “Commercial Add-ons”