Pilatus PC12

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
PW053
Instructor
Instructor

Pilatus PC12

Bericht door PW053 »

Hallo allemaal :)

Nieuw hier.....Bezig met de flightsim volg ik dit forum ong. 3 jaar, veel problemen kon ik daarbij oplossen:dup:

Graag zou ik een topic starten over de Flight1 Pilatus PC12, omdat ik tot op heden weinig over deze mooie addon kon vinden op deze, en andere fora.
Zijn er meer mensen bezig met dit vliegtuigje, en wat zijn de ervaringen :?:

Groet van Frank.
"If you can fly a Sopwith Camel, you can fly anything" :fl: Majoor James "Biggles" Bigglesworth.

arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid

Re: Pilatus PC12

Bericht door arno »

We brengen het nog even onder de aandacht. :mrgreen:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

PW053
Instructor
Instructor

Bericht door PW053 »

Er zijn wel wat vragen over deze addon die ik niet zo gauw kon terugvinden en omdat ik niet weet of het een FSX of Flight1 probleem is plaats ik het hier :?

1) De altitude in de GPS het vliegtuig wijkt behoorlijk (naar beneden) af van hetgeen FSX linksboven (de rode lettertjes) aangeeft. Naarmate je stijgt word het verschil kleiner. bewerkt: het verschil is andersom.
2) In tower-view zie je de landings, en taxilichten een stuk onder het toestel. Naarmate je de runway (ILS) nadert word dit verschil kleiner.
3) De condens (of uitlaatgassen) streep zie je een heel stuk onder de staart, ook bij de landing.

Zo zijn er nog wat meer vragen... [vlieg]
De genoemde zaken deden zich zowel voor op mijn vorige VISTA, als mijn nieuwe (W7 64) pc.

Mvg, Frank.
"If you can fly a Sopwith Camel, you can fly anything" :fl: Majoor James "Biggles" Bigglesworth.

PW053
Instructor
Instructor

Bericht door PW053 »

De Flight 1 versie werkt niet meer onder W10. Heb het vervangen door de Carenado,
veel uren erin gestoken zonder noemenswaardig positief resultaat.
Deze addon word hier niet meer gebruikt,
net als de Cessna 208 Grand Caravan, ook vanwege teleurstellende eigenschappen :shock: :?

Plaats reactie

Terug naar “Flight 1”