FSX SE geinstalleerd.

Algemene discussieplek voor alles betreffende Lockheed Martin Prepar3d

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Arie
Instructor
Instructor
Berichten: 335
Lid geworden op: 23 feb 2007, 21:39
Locatie: Almere

FSX SE geinstalleerd.

Bericht door Arie »

Goede dag, Heb FSX SE geinstalleerd en hierna NL2000 v4 geinstalleerd, dat ging niet goed. Wanneer ik FSX SE opstart komt het volgende ;
Scenery.CFg File Error. Local Scenery Directery ( G ) Downloads\Downl2000v4\NL2K_v4_Installer Data\n
inscenery Area 126 ( enz ) not found. Click OK To Continue. G is mijn externe SSD schijf.

Heb hierna FSX SE verwijderd met Uninstall en met Revo Uninstaller.

FSX SE weer opnieuw geinstalleerd via Steam.
Bij het opstarten van FSX SE verscheen weer die mededeling.
Viel op dat FSX SE niet van het bureaublad verdween.
Heb deze opgezocht, in zoeken, en toen verwijderd.
FSX SE weer verwijderd na installatie op gestart weer die mededeling.
Heb Steam verwijderd en weer geinstalleerd. Heb FSX SE in Steam verwijderd, kreeg de mededeling als ik dit deed dat ik dan FSX SE weer opnieuw moest downloaden. Dacht dat is net de bedoeling krijg ik weer een nieuwe installatie.

Na dat ik FSX SE weer opnieuw had geinstalleerd kreeg ik weer die mededeling. Om gek van te worden, kennelijk krijg ik FSX SE weer geinstalleerd zoals hij was. Op deze manier kan je je geen fout veroorloven want deze wordt niet verwijderd bij een nieuwe installatie. Wie kan mij hierbij helpen. Vr. Gr. Arie.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: FSX SE geinstalleerd.

Bericht door arno »

Kijk eens met "kladbok" in de scenery.cfg Wat vermeldt Area 126 daar? Als dat nietszeggend is dan kan/moet je Area 126 ( in de scenery.cfg) eerst verwijderen alvorens je weer opnieuw installeert.
Als Area 126 verwijst naar een aparte map in FSX dan moet je kijken of in die map wel de juiste bestanden staan.
Na verwijdering Area 126 je PC wel even opnieuw opstarten alvorens de installatie te doen. Je gebruikt wel de laatste installer zoals beschreven op de website van NL2000?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Arie
Instructor
Instructor
Berichten: 335
Lid geworden op: 23 feb 2007, 21:39
Locatie: Almere

Re: FSX SE geinstalleerd.

Bericht door Arie »

Dag Arno. Ben naar Scenery.CFG gegaan maar daar staat Area o tot 120. De areas die verwijderd moeten worden zijn van 121 tot 175. Maar deze staan op mijn externe SSD schijf. Heb ze daar verwijderd maar iets in het programma van FSX SE zoekt naar deze Areas . Hoe schakel ik dit nu uit? Vr Gr. Arie.
Arie
Instructor
Instructor
Berichten: 335
Lid geworden op: 23 feb 2007, 21:39
Locatie: Almere

Re: FSX SE geinstalleerd.

Bericht door Arie »

Dag Arno. Heb het opgelost. Dacht iets moet in FSX SE er naar vragen. Ben naar settings gegaan en heb Scenery Libraly geopend en daar de scenery's van NL2000v4 verwijderd en nu vraagt hij er niet meer om. Nu NL2000v4 weer opnieuw installeren maar dan op de SSD van de computer. Vr. Gr. Arie.
Plaats reactie