Vliegende textures in P3D v4

Algemene discussieplek voor alles betreffende Lockheed Martin Prepar3d

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Vliegende textures in P3D v4

Bericht door FlipS »

Af en toe kom ik vliegende rechtopstaande textures tegen in P3D v4:

Afbeelding

Ze verdwijnen net zo plotseling als ze tevoorschijn komen; ze zijn slechts enkele frames zichtbaar. Iemand enig idee wat hier verkeerd gaat?
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: Vliegende textures in P3D v4

Bericht door greencan »

Gebeurt dit op een bepaalde lokatie of overal ter wereld?
Afbeelding
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Vliegende textures in P3D v4

Bericht door FlipS »

In elk geval boven ORBX. Dit is een screenshot boven de Global demo van Iceland maar ik heb het ook boven de meer gedetailleerde scenery van ORBX FTX Pacific Fjords, dito Noorwegen, dito England. Al deze scenery is via de aangewezen weg van FTX Central (ORBX direct) geïnstalleerd.
Ik kom zelden boven andere scenery; ik zal daar eens wat tijd doorbrengen. Ik meen dat ik het ook boven andere scenery gezien heb maar als ik daar eens goed op let, zal ik het met zekerheid kunnen zeggen.
Ik heb de meest recente versie van P3D v4.5.

Boven alle scenery (ook default) heb ik hier en daar zwevende huizen en zelfs huizen die gedeeltelijk in de grond zijn gezakt; soms vlak naast huizen die gewoon op de grond staan. Ik denk niet dat dit met het andere probleem te maken heeft maar dat is ook niet onmogelijk.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: Vliegende textures in P3D v4

Bericht door greencan »

Het voelt als een fout die ergens gemaakt is door de scenery bouwers. Het vreemde is dan wel dat dit fenomeen maar een paar frames zichtbaar is. Wat ik zie op je screenshot lijkt mij een deel van een bergwand. In FSX komt dat soort fouten met hoogteverschillen bij sommige addon scenery ook voor, maar die verdwijnen dan niet uit beeld.
In mijn P3Dv4 versie ben ik dit nog niet tegengekomen.
Dus: :G:
Afbeelding
Plaats reactie