Microsoft ffb2 joystick uitelkaar gehaald.

Ben je van plan een nieuwe PC aan te schaffen/bouwen?
Op dit forum kun je van gedachten wisselen ,meningen en ervaringen delen.

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Williyam
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2013, 15:09
Locatie: Spijkenisse

Microsoft ffb2 joystick uitelkaar gehaald.

Bericht door Williyam »

Ik heb de stick uit elkaar gehaald 5 schroefjes piece of cake dacht ik maar in elkaar monteren is toch een probleem geworden.
De twist doet het slecht dat komt omdat die veer op een of andere manier niet goed gemonteerd zit maar ik heb m al 20 x opnieuw in elkaar gezet, schijn toch iets verkeerd te doen.
Iemand toevallig ook tegen dit probleem aangelopen?

De grip van die stick daar was het rubber/plastic laagje van aan het oplossen dat komt wel vaker voor bij dit type word ie echt onbruikbaar van dus heb van die grip helften de toplaag verwijderd en had dus weer een mooie gladde stick maar nou heb ik er niks aan.

Gaat dus om de Z rudder je draait de stick en normaal gaat ie dan weer terug naar de neutrale stand als je loslaat. Maar nu zit er geen vering meer in hapert een beetje e.d.

Gr. William
PeterL
Instructor
Instructor
Berichten: 404
Lid geworden op: 02 dec 2009, 19:08
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: Microsoft ffb2 joystick uitelkaar gehaald.

Bericht door PeterL »

Ben toch bang dat het ding nu in de kliko kan. Heb ook weleens geprobeerd een -niet gebruikte- Ch Yoke te "verbeteren" nadat ik ergens had gelezen hoe dat zou moeten. Overigens, als je vervanging zoekt: kijk eens op Supply and Demand, daar staat nog wel iets te koop van mij

Peter
Williyam
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2013, 15:09
Locatie: Spijkenisse

Re: Microsoft ffb2 joystick uitelkaar gehaald.

Bericht door Williyam »

Nou lees hier en daar dat ze die stick goed verbouwd hebben extra knopen e.d. Maar ik denk ook dat ie de kliko in kan. Alhoewel ik daar niks van snap want zo moeilijk zag het er niet uit.
Op supplement en demand zag ik geen sidewinder 2ffb van Peter en ik ben wel een beetje verslingerd aan die ffb sticks van Microsoft kan er ook lekker mee racen baalde ontzettend toen de eerste met gamepoort aansluiting onbruikbaar werd met de nieuwe computers.

Gr. William
Plaats reactie