Flightsimcomputer en div. software en hardware te koop.

Ons "marktplaatsje" voor vraag en aanbod van PC`s, spullen en FS gerelateerde zaken.

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
janlida
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 165
Lid geworden op: 09 jun 2011, 15:31
Locatie: Zaanstreek
Contacteer:

Flightsimcomputer en div. software en hardware te koop.

Bericht door janlida »

Voor de beginnende flightsimmer heb ik te koop een complete flightsimulator computer met alles er op en er aan zoals;
Intel Core comp. i7 870 2,93ghz. met 8 gb geinstalleerd geheugen 64bits. Windows 10 Enterprise.
C schijf= 250gb. D schijf 250 gb. E schijf 450 gb. F schijf 450 gb. en G schijf 450 gb.
Geinstalleerde software o.a. FSX , Prepar3D v3, Aerofly FS2, FSC9 en download FSC10 met code waar je routes mee kan plannen, FSX Steam. FTX Central2 en Total Commander en nog heel veel meer en verder heb ik er 21 DVD's ORBX Australië en Canada bij.
Dit alles compleet met Yoke ( 2 x stuur) Trottle, Pedals en 2 x Saitek Avionics, toetsenbord en muis. Losse monitor( kost €. 30,00)
Graag een acceptabel bod voor dit geheel. Incl. de benodigde kabels.
Aansluiten en wegvliegen dus. Foto's kunnen worden toegestuurd in PB. Weet n.l. niet hoe e.e.a. op deze site te zetten.
Het geheel gaat weg omdat e.e.a. hier in de kast staat te verstoffen.
Het liefst verkoop ik alles in 1 keer maar los is eventueel mogelijk in overleg. Alléén op serieuze biedingen geef ik een reactie.
Alles is in goede staat en functioneert prima.
Alles af te halen.
janlida
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 165
Lid geworden op: 09 jun 2011, 15:31
Locatie: Zaanstreek
Contacteer:

Re: Flightsimcomputer en div. software en hardware te koop.

Bericht door janlida »

De computer is verkocht. Rest alléén nog de overige hardware. In overleg zo mogelijk te verkopen.
janlida
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 165
Lid geworden op: 09 jun 2011, 15:31
Locatie: Zaanstreek
Contacteer:

Re: Flightsimcomputer en div. software en hardware te koop.

Bericht door janlida »

De nieuwe advertentie wordt dus;

Te koop; 1 x CH Yoke, 1 x Saitek Yoke , 1 x Cessna Trottle , 1 x Cessna Trimwheel, 1 x CH Pedals , 1 x Saitek Pedals en 1 x Saitek Avionics. [vlieg]
Graag een acceptabel bod voor dit geheel. Incl. de benodigde kabels. [vlieg]

Groet Janlida.
Laatst gewijzigd door janlida op 17 dec 2019, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
PH_RVE
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 aug 2020, 20:21

Re: Flightsimcomputer en div. software en hardware te koop.

Bericht door PH_RVE »

janlida schreef: 18 nov 2019, 16:45 De nieuwe advertentie wordt dus;
Te koop; 1 x CH Yoke, 1 x Saitek Yoke , 1 x Cessna Trottle , 1 x Cessna Trimwheel, 1 x CH Pedals , 1 x Saitek Pedals en 1 x Saitek Avionics. [vlieg]
Morgu Jan
Dit advertentie aanbod ziet er interessant uit, alleen woorden zoals "Saitek Pedals / Avionics" alleen zeggen me niet zoveel.

VRAAG: Heb je er ook
- duidelijke foto's van deze producten bij zodat ik kan zien
-- in welke staat ze verkeren
-- om te zien welke stekkers eraan zitten?

- de exacte typenummers van de diverse producten - om de kijken of ze (nog) compatible zijn met mijn computer systeem?
janlida
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 165
Lid geworden op: 09 jun 2011, 15:31
Locatie: Zaanstreek
Contacteer:

Re: Flightsimcomputer en div. software en hardware te koop.

Bericht door janlida »

Hallo PH- RVE.

Mijn hele dikke excuus bij deze, maar de hele zaak is al verkocht en moet eigenlijk als gesloten worden bestempeld.
Waarschijnlijk heb ik nog wel een CH Trottle Quardant te koop maar die komt pas vrij waarschijnlijk over 1 of 2 maanden. Dit i.v.m. aanschaf van Trustmaster yoke etc. De Yoke is al wel op de markt maar rest nog niet( is bestemd voor Airbus).
Ik kan je op de hoogte houden als je wilt.??
Nogmaals sorry want ik had e.e.a. moeten "afmelden".

Groet
Janlida.
KLM349
janlida
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 165
Lid geworden op: 09 jun 2011, 15:31
Locatie: Zaanstreek
Contacteer:

Re: Flightsimcomputer en div. software en hardware te koop.

Bericht door janlida »

Hallo PH- RVE.

Mijn hele dikke excuus bij deze, maar de hele zaak is al verkocht en moet eigenlijk als gesloten worden bestempeld.
Waarschijnlijk heb ik nog wel een CH Trottle Quardant te koop maar die komt pas vrij waarschijnlijk over 1 of 2 maanden. Dit i.v.m. aanschaf van Trustmaster yoke etc. De Yoke is al wel op de markt maar rest nog niet( is bestemd voor Airbus).
Ik kan je op de hoogte houden als je wilt.??
Nogmaals sorry want ik had e.e.a. moeten "afmelden". :hm :hm [vlieg] [vlieg]

Groet
Janlida.
KLM349
Plaats reactie