Zwarte voorkant Dreamfleet 727 fedex livery

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2004 (ook bekend als FS9)

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Williyam
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2013, 15:09
Locatie: Spijkenisse

Zwarte voorkant Dreamfleet 727 fedex livery

Bericht door Williyam »

Iemand enig idee hoe ik dit kan fiksen zonder deze addon opnieuw te instaleren, dat ging al moeizaam in windows10 . Het is alleen bij de 727-200 fedex livery bij alle ander vliegtuigen komt het niet voor.
https://photos.app.goo.gl/YzzvAtvs13YBMurD8

William
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Zwarte voorkant Dreamfleet 727 fedex livery

Bericht door FlipS »

Omdat dit probleem zich alleen voordoet bij de Fedex livery, is het het meest waarschijnlijk dat de texture van de voorkant niet aanwezig is of beschadigd is.
Kijk eerst eens of er iets aanwezig is. Daartoe moet je zoeken in de map van de Fedex texture. Als het niet duidelijk is of één van de textures van de voorkant is, kun je vergelijken met de bestanden in de andere texture mappen.

Als het texture-bestand van de voorkant niet aanwezig is of zodanig beschadigd dat het niet kan worden weergegeven, zit er niets anders op dan opnieuw installeren. Tenzij je toevallig een back-up hebt gemaakt.
Zit de Fedex livery in het basispakket of in één van de gratis download pakketten? Als die in één van de extra pakketten zit, hoef je natuurlijk alleen maar dat pakket opnieuw te installeren.

Laat even weten of je iets vindt. Als je er niet uitkomt, zal ik proberen verder te zoeken. Ik heb dit vliegtuig niet, waardoor het zoeken wat lastiger is.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Williyam
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2013, 15:09
Locatie: Spijkenisse

Re: Zwarte voorkant Dreamfleet 727 fedex livery

Bericht door Williyam »

Heb nog even de foto goed bekeken en ik ziet ineens dat er een zwarte cockpit op zit boven op de gewone cockpit. Vermoed een 727-200 met de livery van de 727-100, hoe dat nou weer kan? heb t nog niet gefixed in ieder geval.
Plaats reactie