Dreamliner55 schreef:Hoi Arno ik kan de cfg niet verwijderen omdat die er niet is net als de map flightsimulator files, deze staat niet in mijn documenten. Het is net of de installatie niet volledig is ook al krijg ik na installatie run now te zien, dus dat kan het niet zijn.
Als je de fs9.cfg niet kan vinden ( wel de verborgen bestanden zichtbaar?)dan vrees ik inderdaad dat de installatie niet goed is gegaan. In de fs9.cfg staan alle opstartinstellingen van fs9.
Lijkt me dat je dan een nieuwe installatie van fs9 moet doen. Met echt wel alles verwijdert.
1e / via Configuratiescherm fs9 verwijderen. Snelkoppeling verwijderen.
2e / CCleaner draaien.
3e / Via verkenner zoeken naar FS9 op "C", indien er iets naar voren komt, verwijderen
4e / via "start" regedit starten en zoeken naar fs9 en indien er iets zichtbaar wordt, verwijderen.
5e / computer opnieuw opstarten en nogmaals zoeken op alle ( aanwezige) schijven/partities naar fs9, indien nodig verwijderen.
6e / Nieuwe installatie van fs9. Er moet echt een vraag komen voor installatie van DX9 ( Indien je al versie 11 hebt dan die vraag overslaan).
7e / laat CD 4 in de cdrom. En probeer fs9 nu weer op te starten.
8e / Indien die het doet. Computer opnieuw opstarten.
9e / update fs9 installeren. ( update naar fs9.1)
10e/ Werkt die? Computer opnieuw opstarten.
11e/ copie maken van fs9.exe ( te vinden in de hoofdmap van FS9)
12e/ De juiste versie van de no-cd installeren.
Zo moet het echt goed gaan ( zeker als je alle verwijzingen in het register goed verwijdert hebt)
Windows 7 hoef je niet te vernieuwen. Denk eerst even na over mijn bericht van de mogelijk "foute" update van Windows( beschreven in een link).
Indien na dit alles fs9 nog niet opstart kijk dan even in de diverse logboeken ( even zoeken op dit forum naar logboek, FlipS heeft daarover eens iets geschreven) en zoek
naar een melding over fs9. Die eventuele melding hier op het forum schrijven.
Succes!
Dreamliner55 schreef:Ik heb geprobeerd directx te downgraden, maar dat is dus niet gelukt.
Waarschijnlijk bedoelde je hier "upgraden" (naar een hogere versie). "Downgraden" is teruggaan naar een vorige/oudere versie