Ik mis een bestand bij FSX

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Hannes62
Observer
Observer
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2020, 10:48
Locatie: Den Helder

Ik mis een bestand bij FSX

Bericht door Hannes62 »

Hallo en dank voor de toegang,
Ik ben nieuw op dit forum. FS2020 heeft mij hier gebracht en als voorbereiding daarop heb ik FSX geïnstalleerd vanaf een bestand wat eigenlijk op DVD stond. Dat zal de reden zijn dat ik een probleem heb. Omdat het nog maar een dikke 2 weken is tot FS2020 er is wil ik niet al te veel moeite doen om mijn probleem op te lossen, als het niet lukt dan is het maar zo. Vandaar deze vraag:

Als ik FSX heb geïnstalleerd draait alles goed. Zodra ik het afsluit en weer opstart en weer opstart krijg ik direct de melding dat het bestand Dem4km.bgl mist of beschadigt is en dat ik alles weer opnieuw moet installeren. Dat is vervelend.
Ik heb het ook als 'administrator' gestart en gezocht naar de file, helaas.

Mijn vraag is of iemand mij die file wil sturen, ik plaats het dan in de root van FSX en misschien dat het dan werkt. Het is dus maar voor een paar weken maar het zou handig zijn als ik FSX in een paar seconden kan opstarten.
Als iemand dit probleem herkent en een andere oplossing heeft dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Oh ja, gisteren kreeg ik van MS de melding dat FS2020 niet op de 18de bij mij komt maar de 17de, ben ik de enige?

Groet en alvast bedankt,
Hans
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: Ik mis een bestand bij FSX

Bericht door greencan »

Ik stuur je een pb met daar de link naar het bestand.
succes!
Afbeelding
Hannes62
Observer
Observer
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2020, 10:48
Locatie: Den Helder

Re: Ik mis een bestand bij FSX

Bericht door Hannes62 »

Bedankt! Geplaatst in de root en nog niets. Alles weer opnieuw geïnstalleerd en wéér gestart, niets. Blijkt dat ik de verkeerde exe-file startte. Je hebt het niet voor niets gestuurd want het zorgde ervoor dat ik verder keek dan mijn neus lang is.

Alles is Okay nu en ik ben een schaamte verder :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: Ik mis een bestand bij FSX

Bericht door greencan »

Heel herkenbaar...
:tap:
Afbeelding
Plaats reactie