Dash8_100

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Dash8_100

Bericht door herman »

In eerste plaats voor elke simmer een goed 2019 zowel in de lucht als op de grond. Onder simobjects staat in fsx de dash8_100. Deze kan ik niet echter niet terugvinden in het overzicht bij het laden van het toestel. Dit is ook het geval bij FS2004. Iemand een idee? (staat ook niet onder Bombardier!
Graag hoor ik.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Dash8_100

Bericht door arno »

Het antwoord is al te vinden ( met even zoeken) op ons forum:
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.p ... 98#p255998

Maar via diverse website ook te downloaden en mee te kunnen vliegen.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: Dash8_100

Bericht door herman »

Dat begrijp ik Arno, maar vind het vreemd dat een toestel dat voorkomt onder simobjects=airplanes toch geladen moet kunnen worden. En dat hetzelfde probleem ook voorkomt in FS9!
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Dash8_100

Bericht door FlipS »

De logica is goed te begrijpen. AI vliegtuigen zijn ook SimObjects. Een aantal default vliegtuigen wordt zowel als 'gewoon' virtueel vliegtuig als als AI vliegtuig gebruikt. Die AI vliegtuigen zitten dus automatisch in de map SimObjects > Airplanes. Dan ligt het voor de hand om de AI vliegtuigen die niet voldoende compleet zijn om ermee te kunnen vliegen, in dezelfde map te plaatsen. En dat gebeurt ook met alle add-on AI vliegtuigen (bijvoorbeeld die van NL2000).

In principe kun je AI vliegtuigen uitbreiden tot 'gewoon' vliegtuig, maar het resultaat zal vaak tegenvallen omdat AI vliegtuigen niet de detaillering hoeven te hebben die andere vliegtuigen wel hebben. Als je een Dash8-100 zoekt, zal die zeer waarschijnlijk wel als add-on (freeware of payware) te vinden zijn.
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
herman
Instructor
Instructor
Berichten: 244
Lid geworden op: 17 feb 2009, 09:13

Re: Dash8_100

Bericht door herman »

Dankjewel Flip, het was mij niet bekend dat er onder simobjects ook AI vliegtuigen staan. Heb daar ook nooit naar gekeken. Weer wat geleerd.

Herman
Plaats reactie