Missing airports

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Double
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jun 2020, 22:52

Missing airports

Bericht door Double »

Buiten het feit dat ik de scenery soms vind tegenvallen mis ik ook dutch airports. Missing de Kooij, Gilzerijen en Leeuwarden. Navy airport Valkenburg is sinds 2006 gesloten maar is wel zichtbaar. Waren er wel Nederlandse Beta testers?

De baan markering op Hilversum ontbreekt, of is deze alleen te zien in de ultramode?
Gebruikersavatar
FsTheo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 14013
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
Contacteer:

Re: Missing airports

Bericht door FsTheo »

De militaire velden, dat viel mij ook al op. Het zou kunnen dat ze links en rechts in verschillende landen toestemming gevraagd hebben en 'nee' te horen kregen en toen gedacht hebben, dan maar helemaal niet.
Maar wellicht dat anderen het in Nederland kunnen/willen oppakken. (Kijkt met een scheef oogje naar de NL2000-mensen.. :lol: )

Theo :wink:
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Missing airports

Bericht door FlipS »

Elders noteerde ik al dat ORBX in redelijk tempo bestaande add-on vliegvelden voor FSX/P3D aanpast voor MSFS2020. Ik vergat nog dat Aerosoft daar ook aan werkt. Lijkt dus niet zo heel veel werk - en dan is mijn hoop ook op het enthousiaste team van NL2000 gevestigd!
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
Double
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jun 2020, 22:52

Re: Missing airports

Bericht door Double »

Dank de nl2000 groep is super. Daar heb je wat aan. Ik heb boven amsterdam gevlogen en dat viel mij tegen. Het paleis op de dam is niet te vinden. Het centraal station lijkt op een paar doorgesneden riool pijpen. Hahaha. Vliegen boven Nederland op 4000 is het meest veilige. Ook vliegen in Duitsland op onbekende plekken veroorzaken de minste irritatie.
greyhound1961
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 aug 2020, 11:04

Re: Missing airports

Bericht door greyhound1961 »

Op flightsim.to zijn al een aardig aantal freeware Nederlandse gebouwen, bruggen en een 2-tal vliegvelden te uploaden.
Ook voor andere landen.
ASUS Prime Z390-P; Intel-Core i7 9700F 3.0Hz; 2x 16GB DDR4 2666MHz; NVidia GeForce RTX2060 Super 8GB; Intel 512GB SSD; Seagate 750Gig Sata; Beeldscherm PackardBell Viseo 230Ws; Windows 10Home 64bit; Saitek ProFlight Yoke System; CH Trhottle Quadrant.
KLM1383
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 aug 2010, 19:24

Re: Missing airports

Bericht door KLM1383 »

Blijft een leuk spel,wil je wat professioneler vliegen is het voorlopig nog prapar3d of xplane.
phmak
Controller
Controller
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2007, 16:08
Locatie: Leek

Re: Missing airports

Bericht door phmak »

Kijk voor gratis addons, o.a. ehvk eheh ehrd ehhv op www.flightsim.to . Ook mooie extra's voor Rotterdam en Groningen
Joop Mak
NL2000 team
Plaats reactie