Airbus A320

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
TrojanPandora
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 sep 2020, 02:35

Airbus A320

Bericht door TrojanPandora »

beste forum leden

sinds kort heb ik flightsim weer helemaal opgepakt na de release van FS2020. mijn favo plane is de Airbus A320 NEO. nu kwam ik er vandaag achter dat wat ik ook doe motor 1 niet wil blijven draaien?? ik heb al een aantal vluchten gemaakt met deze kist maar na de update krijg ik motor 1 niet meer aan de gang. als ik de FMC heb ingesteld en ik start de APU waarna ik alle witte knoppen uitzet en het starten van de motoren begin start motor 2 prima. na het starten van motor 1 valt deze na een minuut uit en is niet meer aan de gang te krijgen. hij spoolt up tot 25.9 procent en verder gaat hij niet. ik gebruik de procedure die ik al twee weken gebruik ( tot aan de update ). ik kan ook niet vinden wat ik fout doe. zijn er simmers die het zelfde ervaren?? tevens wil ik eigenlijk wel weten of er meer mensen zijn die dit probleem hebben. het is overgens wel zo dat als ik de vlucht start op een active runway de motoren prima draaien en ook geen problemen geven. ik heb de failures uitstaan dus daar kan het niet aan liggen.

iemand een idee??

Grx Roy
TrojanPandora
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 sep 2020, 02:35

Re: Airbus A320

Bericht door TrojanPandora »

het probleem is al gevonden. als je de APU aan laat en de bleed valve open dan werkt het prima. niet helemaal zoals het moet maar voor nu is het opgelost. hopelijk met de volgende hotfix en/of update weer opgelost.
bedankt voor het mee denken

Roy
Plaats reactie