autopilot a320neo

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
TrojanPandora
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 sep 2020, 02:35

autopilot a320neo

Bericht door TrojanPandora »

beste medesimmers

heb ik dus mijn probleem met de autotrottle opgelost dient zich het volgende probleem aan. heb vandaag de update gedraaid ( usa update ) nu blijkt dat als ik een fp maak en vervolgens opstijg en dan richting eerste wp ga en dan vervolgens de AP1 aanzet het vliegtuig scherp naar rechts gaat en vervolgens neerstort. ik maak mijn fp zelf in de FMC en dat heeft altijd gewerkt maar nu ineens niet meer. ik snap dat dit in de update kan liggen maar, zijn er hier mensen die het zelfde ervaren?? en natuurlijk is er mogelijk een oplossing. ik heb het simmen weer helemaal opgepakt en was van plan om na jaren weer te gaan vliegen op het IVAO netwerk maar, dat is nu onmogelijk.

vind het erg jammer dat dit allemaal gebeurt. denk er over om maar weer naar FS2009 te gaan. niet zo mooi maar wel stabiel.

ik hoop dat iemand dit herkend en mogelijk een oplossing weet

grx Roy
rudibeijers
Observer
Observer
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 dec 2020, 11:24

Re: autopilot a320neo

Bericht door rudibeijers »

Hi Roy...
ik heb ook ellende. B787-10. AP.
Bij mij blijft de B787 niet op koers. Na enkele minuten zwenkt ie weg. Links of rechts.
Alsof er geen AP is.
Als ik dan de "INSERT"-toets indruk voor "drone-view"; DAN lijkt het of de AP wakker schrikt en onmiddelijk de koers weer oppakt.
Ga ik weer terug dan begint het weer opnieuw.
Hier al een paar maal bij MSFS over geklaagd. Updates helpen niet.
WEET IEMAND IETS???
please help:
Plaats reactie