overzicht vlucht

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
TrojanPandora
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 sep 2020, 02:35

overzicht vlucht

Bericht door TrojanPandora »

beste mede simmers.

het is me opgevallen dat als je een vlucht heb afgerond je een overzicht krijgt van alles. helaas komt dit op het verkeerde moment, namelijk als je bezig bent om je kist helemaal uit te zetten etc.

is er een instelling waarmee je dit kan uitzetten, want ik stoor me er nog al aan.

hopelijk weet iemand wat ik bedoel anders, hoor ik het wel

dank jullie wel

Roy
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: overzicht vlucht

Bericht door greencan »

Bump.
Afbeelding
TrojanPandora
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 sep 2020, 02:35

Re: overzicht vlucht

Bericht door TrojanPandora »

beste mede leden
ik zal de vraag iets anders stellen. wat ik bedoel is dat zodra je geland bent en op de gate staat je een overzicht krijgt van de vlucht die je hebt gemaakt. ( ook wel logbook genoemd ). dit wil ik dus uitzetten als dit mogelijk is. ik vind het echt MEGA irritant dat hij dit laat zien. bestaat die mogelijkheid? ook als het niet kan dan hoop ik op een antwoord. ik kan het in de settings niet terug vinden. wellicht is er een mogelijkheid om dit aan te passen in een .cfg.

Hoop op een antwoord.

Roy
Double
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jun 2020, 22:52

Re: overzicht vlucht

Bericht door Double »

Beste Roy, ik ga er vanuit dat je een vlucht hebt gemaakt vanuit de Activities of Challenge. Nee dan is het niet mogelijk om na de landing en stop om verdere handelingen te verrichten. Het hoort bij het spel. Mij stoort het niet. Je kan altijd via free flight dezelfde vlucht maken en dan kan je wel de motor uitzetten op de opstelplaats.

Misschien dat het in de toekomst wel mogelijk wordt, er komen bijna wekelijks updates.
Plaats reactie