AP werkt niet na laatste update

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Bert van Dam
Observer
Observer

AP werkt niet na laatste update

Bericht door Bert van Dam »

Heb vanavond de laatste update van msfs2020 geinstalleerd. Daarna de zaak opgestart en wat blijkt nu, bij alle vliegtuigen werkt de AP niet meer. Zolang ik met de hand vlieg gaat alles goed maar op het moment dat de AP wordt ingeschakeld gaat het vliegtuig alle kanten op behalve de goede. Ook bij ingeschakelde AP kan je het vliegtuig nog gewoon met de hand besturen en zo te zien blijft de AP ingeschakeld staan. Ik weet niet wat er nu aan de hand is maar hebben er meer mensen hier problemen mee? Ik hoor het graag en ook suggesties hoe dit probleem op te lossen. Bij voorbaat dank.
greencan
Site Admin
Site Admin

Re: AP werkt niet na laatste update

Bericht door greencan »

Welkom Bert!
Dat Mfs2020 in staat is om behoorlijk wat mensen in de stress te jagen was me al bekend.
In een ander topic noemde je al de mogelijkheid van 'onjuiste programmering', bij ons beter bekend als 'bugs'.
Dat die er zijn staat al wel vast. Met deze constatering schiet je niets op, maar ga er van uit dat deze problemen t.z.t.zullen worden opgelost. Er zullen wel 'fixes' opduiken die het probleem verhelpen. De vraag is wanneer..
Maar misschien komt hier wel een antwoord waar je wel wat mee kunt.
Succes.
Afbeelding
Bert van Dam
Observer
Observer

Re: AP werkt niet na laatste update

Bericht door Bert van Dam »

Dank voor je reactie. Dat het een bug is begrijp ik wel maar gisteren was alles nog ok en had geen problemen met de AP. Alleen sinds de laatste update van vandaag heb ik dit probleem. Zie wel wanneer e.e.a. wordt gefixed.
Plaats reactie