Geen scenery zichtbaar te krijgen in Sim

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
leenschaap
Observer
Observer
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2021, 10:31

Geen scenery zichtbaar te krijgen in Sim

Bericht door leenschaap »

Ik heb sinds een week de nieuwe FS2020 (DVD versie) alles werkt prima. Maar nu een Scenery toevoegen lukt niet. Ik heb de community folder gevonden onder Local/MSFSPackages en de Sim staat in Local/Microsoft.Flightsimulator_xxxxxxx/ Maar in de directory daaronder zou ik Packages verwachten en daarin de Official en Community folder.. ( zoals ik lees op diverse forums. )
Maar als ik een Scenery of livery zet in de Community folder onder MSFSPackages zie ik in de Content Manager de Scenery verschijnen en met de mededeling... Geïnstalleerd. Dus de Sim ziet de Community folder en installeert ook volgend de content manager ook de scenery.
Als ik nu de Sim opnieuw opstart en naar de Wereld bol ga dan zie ik de scenery niet verschijnen. Ook geprobeerd om in de Sim een Scenery te installeren. De londen poi zie ik met uitroeptekens verschijnen en als je daar boven vliegt dan zie je heel vreemde grijze strepen langs komen.
Wie heeft voor mij een oplossing voor dit probleem. Alvast hartelijk dank
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: Geen scenery zichtbaar te krijgen in Sim

Bericht door greencan »

Welkom Leen! Sorry voor de late activatie. Normaal gesproken check ik tenminste 4x per dag op vaste tijden, vandaag kwam het er niet van.
Ik hoop dat je snel reacties krijgt die je verder zullen helpen. :dup:
Afbeelding
Plaats reactie