Update 4

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Pietergsxr
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 mei 2014, 10:59

Update 4

Bericht door Pietergsxr »

Update 4 gisteren gratis gedownload.
Benelux, en Frankrijk. Even vluchtig gekeken. Amsterdam is helemaal op de schop. Ziet er nu een beetje uit als Google maps/3D. Sommige gebouwen zitten in de bouwput of er is "brand" geweest... :wink:
Wel cool, vliegend boven de ring A10 vanuit de zuid-as naar de Coentunnel, alles is er. Het VU, de doos van de ING, de Kolenkitkerk, Hem centrale enz. prachtig. Later draai je de A8 op richting Zaandam, en dan zijn het weer de bekende huisjes op een rij met de puntdaken....Wel zijn de grote flats aan de A8 enigszins nagebeeld, maar dat was al zo dacht ik.
Ook de binnenstad, grachten, grachtenpanden, kerken, Concertgebouw, Rijksmuseum, het is er allemaal!
De afsluitdijk is verbeterd, echter het monument ontbreekt en het Esso tankstation(voormalig Texaco) is een hoog herenhuis/ flatgebouw, jammer.
Ook IJburg is nog niet aangepakt, lijkt nog hetzelfde.
Zeker de moeite waard, ook tal van mooie kastelen enz. in Frankrijk en veel, veel meer.
Double
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jun 2020, 22:52

Re: Update 4

Bericht door Double »

Wel 29 Gb groot.
Gebruikersavatar
madfred
Instructor
Instructor
Berichten: 221
Lid geworden op: 07 jan 2007, 21:27
Locatie: Colorado Springs, USA

Re: Update 4

Bericht door madfred »

Ja, het was nogal een grote update.

Jammer dat de meeste updates deze keer op Frankrijk zijn gericht.

Sinds de December update crasht the sim zodra ik de control settings wil openen omdat ik meer dan 10 kontrollers gebruik.

Dat is een enorme afknapper voor mij. Waarom zou ik een simulator gebruiken, als ik niet van al mijn kontrollers gebruik kan maken.

Ik heb danook sindsdien geen vluchten in FS2020 meer gemaakt. Ik houd de sim alleen "up to date".

Ben weer naar X-Plane en Prepar3Dv5 terug gekeerd.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Polito
Instructor
Instructor
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2007, 20:59
Locatie: Euskal Herria

Re: Update 4

Bericht door Polito »

Ja, bovendien in het´voorspel´schiet een mooi plaatje voorbij van Rotterdam-The Hague airport.
Maar in de simulator is het nog een zielig vliegveld.
Helaas, gemiste kans.
Intel i5-8400CPU 2,71Ghz - Windows 10 Pro 64 bits - 16Gb RAM - Geforce GTX1050 - HPCompaq LA2206xc/LG L225WS - T.Flight Stick X
Double
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jun 2020, 22:52

Re: Update 4

Bericht door Double »

Na vele lovende berichten viel de update 4 mij tegen. Ik ben nu eenmaal verwend met prepare 3d v5 en nl2000 v5.
Fs20 nl mist nog steeds na de update velden en militaire luchthavens. De kleine velden is een zielige vertoning en vaak zonder baanmarkeringen bij grasvelden.
Ik heb enkele legs in de nieuwe bushflight gevlogen en vergeleken met earth pro. Het komt niet overeen. Het lijkt wel of een kleuter met een bruine dikke viltstift de wegen kriskras heeft weergegeven.
Ook zo de geroemde 3d gebouwen zijn op uitzonderingen na misvormd.
Kritiek daarop lijkt misplaatst omdat je van vliegveld naar vliegveld vliegt maar het schept wel een verwachting als je nl2000 gewend bent. Waar zit die 29 Gb toch in?
Ook irritant zijn de pc crashes als je een instelling veranderd.
Polito heeft volkomen gelijk door terug te gaan naar p3d. Ik denk er ook zo over.
Double
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jun 2020, 22:52

Re: Update 4

Bericht door Double »

Sorry het was madfred die terugging naar p3d. :wink:
Gebruikersavatar
CordeBruin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 791
Lid geworden op: 04 jan 2007, 19:37
Locatie: Brasschaat, Belgium
Contacteer:

Re: Update 4

Bericht door CordeBruin »

Goedemorgen,

Grappig om de reacties te lezen. Laten we wel wezen MSFS 2020 is een Amerikaans product en zullen zelf ook niet alles heel mooi gaan maken qua airports want dat laten ze graag over aan de commerciële markt want dan verdienen ze er ook nog aan.

De stad Rotterdam ziet er een stuk leuker uit nu, na de update en met alle respect Frankrijk is natuurlijk een groter land met meer hotspots dan het kleine Nederland.

Tevens zijn een heleboel leuke dingen te vinden als freeware.

Groeten en een fijn weekend,

Cor
Join V-Bird VA. Look at vbirdva.com
Gebruikersavatar
Polito
Instructor
Instructor
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2007, 20:59
Locatie: Euskal Herria

Re: Update 4

Bericht door Polito »

Ik moet snel even iets rechtzetten!
In de free update, die separaat moet worden gedownload, is wel degelijk o.a. Rotterdam-The Hague aangepast.
Ik moet verder kijken dan mijn neus lang is. :D
Intel i5-8400CPU 2,71Ghz - Windows 10 Pro 64 bits - 16Gb RAM - Geforce GTX1050 - HPCompaq LA2206xc/LG L225WS - T.Flight Stick X
Gebruikersavatar
CordeBruin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 791
Lid geworden op: 04 jan 2007, 19:37
Locatie: Brasschaat, Belgium
Contacteer:

Re: Update 4

Bericht door CordeBruin »

Polito schreef: 25 apr 2021, 09:31 Ik moet snel even iets rechtzetten!
In de free update, die separaat moet worden gedownload, is wel degelijk o.a. Rotterdam-The Hague aangepast.
Ik moet verder kijken dan mijn neus lang is. :D
Ik denk dat heel veel mensen dit vergeten, dat je na en update ook je content moet updaten via je contentmanager.

Groeten,

Cor
Join V-Bird VA. Look at vbirdva.com
Plaats reactie