Update starten

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Jive1
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 jul 2010, 07:01
Locatie: Blaasveld - Belgium
Contacteer:

Update starten

Bericht door Jive1 »

Hey!
Tot nu toe zijn alle installaties van updates voor msfs2020 foutloos verlopen, alleen deze laatste update van gisteren wil maar niet lukken. Ik probeerde al 5-6 keren te starten maar telkens kreeg ik niets te zien om die update te starten, alleen reklame voor Asobo spelletjes.....
Is er een nieuwe procedure in gebruik genomen? Ik vind er niets van....
Groeten
Jive1 - Belgium
Gebruikersavatar
Polito
Instructor
Instructor
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2007, 20:59
Locatie: Euskal Herria

Re: Update starten

Bericht door Polito »

Ik gelijk opgestart om te kijken wat er verschijnt.

Ik moest het even met rust de update laten aanduiden.
Toen komt er een keuze rechts onder, De rechtse is de start optie.
Als muis erop staat wordt die geactiveerd.

En dat gaat hier goed.
Hopelijk lukt het alsnog bij jou!
Intel i5-8400CPU 2,71Ghz - Windows 10 Pro 64 bits - 16Gb RAM - Geforce GTX1050 - HPCompaq LA2206xc/LG L225WS - T.Flight Stick X
Jive1
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 jul 2010, 07:01
Locatie: Blaasveld - Belgium
Contacteer:

Re: Update starten

Bericht door Jive1 »

Hey!
Ondertussen heb ik zelf aan 't experimenteren geweest, en ook zeker fouten gemaakt.... maar ja!... zodat me niets anders overbleef dan n a enkele malen opnieuw te zijn begonnen, uninstall MSFS2020, en volledig opnieuw te beginnen. Dat is voor mij qua tijd echt geen probleem. En dat is ook gedeeltelijk gelukt, maar nu kan ik er echt niet meer aan uit.
Ik zie helemaal andere dingen, precies een spelletjes -DVD nu, en ik herken niets meer van wat ik op mijn pc zag bij de vorige installatie, die nochtans helemaal goed gelukt was en ik heb een half jaar leuk gevlogen, landenupdates en alle s prima werkend...
Er blijft me nu weer niets anders over dan nog eens opnieuw beginnen, maar ik wil zeker zijn dat ik het deze maal juist doe.
Waar ergens bij MS of bij Asobo staat de juiste manier van herinstalleren uitgelegd? .. En, moet ik eerst via de instellingen mijn vorige installatie MSFS2020 wegdoen? Of moet ik gebruik maken van de Microsoft Flight Simulator - DVD Content van 101GB die blijkbaar ook ergens afzonderlijk op mijn PC staat, althans ik heb die 'automatisch ' gebruikt om mijn herinstallatie uit te voeren in de plaats van via de DVD's te werken, wat ik wou doen.
Het is me een raadsel geworden nu, die MSFS2020. Van begin af aan vorig jaar heb ik niet begrepen waarom MS dat heel andere concept van installeren heeft gaan gebruiken, en het huidige menu, misschien werd het aanbevolen door Asobo, maar die mensen kenden daar waarschijnlijk aanvankelijk niets van, het vorige was een door MS zelf ontwikkelde installatieconcept was duizend maal beter, duidelijker en eenvoudiger en eveneens handiger....
IK zoek nu eigenlijk een compleet duidelijke nieuwe tutorial hoe ik MSFS2020 moet opnieuw installeren.
Ik zou het erg appreciPeren indien iemand me eens goed kon helpen....

Groeten
Jive1 - Belgium
Gebruikersavatar
madfred
Instructor
Instructor
Berichten: 221
Lid geworden op: 07 jan 2007, 21:27
Locatie: Colorado Springs, USA

Re: Update starten

Bericht door madfred »

Een snelle zoektocht op Google bracht mij hier : https://flightsimulator.zendesk.com/hc/ ... soft-Store

Ik hoop dat helpt
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Afbeelding
josmol
Observer
Observer
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jul 2021, 22:06

Re: Update starten

Bericht door josmol »

Jive1 schreef: 28 jul 2021, 08:43 Hey!
Tot nu toe zijn alle installaties van updates voor msfs2020 foutloos verlopen, alleen deze laatste update van gisteren wil maar niet lukken. Ik probeerde al 5-6 keren te starten maar telkens kreeg ik niets te zien om die update te starten, alleen reklame voor Asobo spelletjes.....
Is er een nieuwe procedure in gebruik genomen? Ik vind er niets van....
Groeten
Jive1 - Belgium
Ik had dat probleem ook. Ergens staat daar mfs 2020 tussen en dan gaat het wel. Kostte mij ook veel uitzoekwerk,
Jos
Plaats reactie