toewijzing knoppen op joustick

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
ddq
Observer
Observer
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mei 2014, 18:31

toewijzing knoppen op joustick

Bericht door ddq »

Hallo simmers,
Ik ben nog niet zo lang vertrouwd met FS2020, maar begin stilletjes aan te wennen aan het nieuwe systeem. Maar ik heb toch enkele vragen: ik heb een joystick van Microsoft SideWinder Precision 2 (waarvan geen afbeelding wordt getoond, is van Microsoft!!), heb vele knoppen kunnen toewijzen behalve de slider en de toggle knop. ik heb aan de slider zowel "increase throttle" als "decrease throttle toegewezen maar hij doet het niet. De toggle knop werkt ook niet, dus links, rechts ,naar boven of naar onder kijken doet ie niet. Wel apply en save changes gedaan. Als ik naar de toegewezen knoppen kijk staat wel de juiste actie bij die knoppen. Misschien heb ik de verkeerde actie toegewezen maar kom er niet uit. (fsx was veel eenvoudiger en alles werkte zonder veel omwegen). Btw ik heb een PPL voor SEP met een 300 tal vlieguren.
Bedankt voor de antwoorden.
ddq
Observer
Observer
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mei 2014, 18:31

Re: toewijzing knoppen op joustick

Bericht door ddq »

Ik moet er nog bij zetten dat ik de cessna 152 niet van de grond krijg. Way off van de real world. Snelheid gaat niet boven 40 knopen!
ddq
Observer
Observer
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mei 2014, 18:31

Re: toewijzing knoppen op joustick

Bericht door ddq »

Heb ondertussen veel antwoorden gevonden op YouTube en geraak eindelijk van de grond.
Plaats reactie