Fatal error

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
wim
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jun 2018, 23:40

Fatal error

Bericht door wim »

IK heb MSFS2020 op mijn nieuwe PC geinstaleerd. En nu zie ik heel vaak bij het opstarten FATAL ERROR Kan manager niet initaliseren: OneCorePlatformService_Z. Maar dan na een paar seconden start MSFS gewoon op. Wat betekend deze melding en kan ik deze error herstellen.

ik kan dan gewoon vliegen. Maar ik vlieg ook bij een Virtueel AIrlijn en om mijn vluchten te loggen gebruik ik FSUIPC7 en VABASE Acars. Als ik Acars opstart en ik klik op start vlucht dan krijg ik de popup : WE cannot open a connection wiith your simulator. please ensure you have the latest version of FSUIPC and you running your sim as Administrator

Nou ik heb alles geprobeerd maar ik krijg geen connection hoe ik MSFS ook opstart ook niet als Administrator Ook Als ik de Flightsim opstart via het icoon op mijn bureaublad van FSUIPC dan start de sim ook op maar maakt nog geen verbinding met VABAse / Acars ook FSUIPC start ik dan op als Administrator. Ik neem aan dat als FSUIPC de sim opstart dat FSUIPC dan ook zelf opstart.. Heb de laatste versie van FSUIPC en van VABAse.
Weet iemand of dit te maken heeft met mijn eerst vraag FATAl error?

Ik hoop dat er iemand is die mij hier een antwoord op kan geven . EN nog mooier als iemand mij kan vertellen hoe ik deze problemen zou kunnen oplossen.
Ik hoor dit graag
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: Fatal error

Bericht door greencan »

Deze vraag is voor gevorderden!
Nog geen reacties tot dusver, en dat verbaast me niet.
In augustus zal ik behoren tot een niet al te grote groep die 40 jaar ervaring heeft met MSFS, maar op dit soort vragen weet ik geen antwoord.. :oops:
Wel lijkt het me duidelijk dat die 'fatal error' er eerst uit zal moeten, en ook dat is me al een paar straten te ver: Nieuwe installatie of zo, maar dat kan iedereen bedenken en of dat de oplossing is? :G:
Afbeelding
wim
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jun 2018, 23:40

Re: Fatal error

Bericht door wim »

Na alles er opnieuw op de pc gezet te hebben en nog wat problemen opgelost te hebben werkt alles weer normaal. :lol:
Plaats reactie