In toenemende mate erger ik me aan het feit dat ik als admin geen zinnig woord kan zeggen over p3d.
Het is me ondertussen wel duidelijk dat de nieuwe ontwikkelingen richting p3d gaan, maar ik heb geen zin om daar een aparte pc voor aan te schaffen. Er staan er hier al vier.
Mocht het mogelijk zijn, dan zet ik p3d erbij om te kunnen vergelijken en af en toe eens een gefundeerd antwoord te kunnen geven op p3d gerelateerde vragen.
Mijn FSX pc's zijn 64 bits beesten onder Win7 waarop FSX probleemloos draait, (één voor props en één voor jets) maar er valt zo te lezen duidelijk meer uit te halen.
De belangrijkste reden waarom ik nog niet ben overgestapt: Veel FSX payware-addons die waarschijnlijk niet met p3d gaan werken, behalve de Milviz F4E.
Er zijn twee antwoorden op mijn vraag mogelijk. Ja of nee. Een antwoord als 'misschien' of 'probeer eens dit of dat' gaat mij niet over de streep trekken.
We weten allemaal wel hoeveel tijd het kost om een in de soep gelopen installatie ongedaan te maken of te herstellen.