mijzelf voorstellen en probleem met P3D

Algemene discussieplek voor alles betreffende Lockheed Martin Prepar3d

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Quintus
Observer
Observer
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2018, 07:05

mijzelf voorstellen en probleem met P3D

Bericht door Quintus »

Houdy dutchy's,

Mijn naam is Quintus , ben vandaag nieuw gekomen op jullie forum
Ik vlieg met PMDG op Prepard3d alleen zit ik nu met een probleem, ik heb de simulator er een tijdje af gehad omdat ook een maatje van mij niet kon vliegen.
Nu heb ik hem weer geïnstalleerd alleen krijg hem niet online geactiveerd , code 5013. ik heb al naar de bekende mailadres ban prepard 3d geschreven en voor een nieuwe licentie duurt het een aantal dagen,
Echter duurt het nu al een week en kan nog niet vliegen. is er iemand hier die mij kan helpen, om te kijken dat ik prepard 3d geactiveerd krijgt zodat ik ook weer lekker vluchten kan maken.

grz.
Quintus
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: mijzelf voorstellen

Bericht door arno »

Wederom een welkom Quintus. Die foutcode heeft te maken met het meer dan 1 keer installeren van P3D. Via e-mail gaf ik je al aan even op de foutcode te googlen. Het blijkt dat meer gebruikers met dat probleem zitten en die kregen ook het advies om naar het betreffende e-mailadres een melding te sturen. Ook stond bij die antwoorden van een admin van P3D dat het meestal een dag of 2 duurt voordat de licentiecode bij hen op de server is gewijzigd. Zoals ik al voorstelde, plaats ook jouw vraag op het forum ( waar die foutmelding al meerdere malen is gesteld/beschreven) van P3D en dan zal waarschijnlijk een admin dit oppikken. Zet er dan ook bij dat je al een week op een antwoord zit te wachten.

Laat hier het ook even weten wat het resultaat is geworden.

Succes

Arno
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Plaats reactie