Configuratieprogramma A320 nodig?

Algemene discussieplek voor alles betreffende Lockheed Martin Prepar3d

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Configuratieprogramma A320 nodig?

Bericht door flightlevel1000 »

Beste simmers,

Ik heb een A320 overhead gebouwd. Het meeste hiervan zal fake zijn want die Korry's zijn me te duur. Misschien af en toe wat kopen.
Nu wil ik het een en ander met (druk)schakelaars doen en dan met FSUIPC. Maar FSUIPC heeft nagenoeg geen items die geschikt zijn voor de A320.
Daarom denk ik dat er een (soort) Prosim is nodig om alles te configureren met een script. En ook I/O cards.

Kan iemand mij hieromtrent wat wegwijs maken? Of dat er een andere manier is.

Groeten
Flightlevel1000
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Configuratieprogramma A320 nodig?

Bericht door arno »

Foofighters één van onze moderators is in het bezit/gebruik van Prosim. We wachten even op een reactie. Indien hij binnen een aantal dagen niet heeft gereageerd, stuur mij dan een PM dan zal ik hem via PM benaderen. Je kan ook na die aantal dagen hem zelf een PM sturen met de vraag hier te reageren.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
flightlevel1000
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 okt 2013, 23:17

Re: Configuratieprogramma A320 nodig?

Bericht door flightlevel1000 »

Arno,

Foofighters is een beetje familie geworden van me.Al 6 jaar mailen wij regelmatig over vliegen. Maar hij weet van Airbus weinig af. Logisch.Een Boeing man in hart en nieren.Dus je hoeft met hem geen contact op te nemen.

Ik verwacht eigenlijk een reactie van iemand die Airbus 320 vliegt. Die zou me er alles van kunnen vertellen.

Bedankt voor je reactie.

flightlevel1000
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Configuratieprogramma A320 nodig?

Bericht door arno »

Goed dat je het even meldt. Dan wachten op een andere deskundige :tap:
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Plaats reactie