Hulp bij uitbreiding FSD

Stel hier je vragen betreffende On-line-flying met Flightsimulator.

Moderator: CordeBruin

Plaats reactie
Damien van der Aart
Instructor
Instructor
Contacteer:

Hulp bij uitbreiding FSD

Bericht door Damien van der Aart »

Goedenavond,

Vanuit Aviosim hosten wij een FSD server welke wij momenteel voor trainingen onder onze vrijwilligers gebruiken. Voorts wordt deze FSD binnenkort binnen een veel groter geheel gebruikt.

Waarom niet inloggen op een andere FSD server? Aviosim heeft deze altijd nodig gehad (afgeschermd) voor de werkzaamheden in de Aviodrome, met een beetje geluk zal dit binnenkort ook weer zo zijn.

Wat is ons probleem?

De server draait en alles wat zou moeten werkt op het automatisch downloaden van de METAR na. Nu zijn we er inmiddels achter waar deze METAR informatie vandaag moet komen (http://weather.noaa.gov/pub/data/observ ... ar/cycles/ -- hier wordt elk uur de nieuwste metar neergezet) maar we krijgen het vooralsnog niet voor elkaar dat de FSD software daadwerkelijk het correcte en nieuwste bestand op gaat halen.

Nu hoop ik stiekem natuurlijk dat er binnen DutchFS iemand is die mij/ons kan vertellen hoe we dit alsnog kunnen regelen of dat men iemand kent die hier meer ervaring mee heeft.

Ik wacht het af!
Afbeelding
Aviosim webshop heeft een opfrisbeurt gekregen! Bezoek de winkel nu!
Nederlandse Reseller voor Sismo Soluciones en Simworld!

arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid

Re: Hulp bij uitbreiding FSD

Bericht door arno »

Iemand die hem verder kan helpen?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!

Plaats reactie

Terug naar “Online Flying (general)”