Losse Screenshots/video's deel 36

Laat ons hier meegenieten van jouw ,zelfgemaakte, Flight Simulator screenshots en Flightsimulator filmpjes. ( geen echte luchtvaartbeelden)

Lees wel eerst de regels voor dit forum !

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door FlipS »

Dank je!
Je zou wel eens vergeten dat er ook nog andere vliegtuigen bestaan dan 737's ... Prima vliegtuig, daar zal ik niks van zeggen, maar daar ben ik een beetje te ongeduldig voor. :wink:

Ik heb nu eindelijk Aerosoft Amsterdam geïnstalleerd, maar ik denk dat een Spitfire op Schiphol een vreemde verschijning zou zijn. Ik heb nog wel wat oude KLM-vliegtuigen (die natuurlijk ook niet bij het hedendaagse Schiphol horen ...) zoals Dakota, Connie en Vickers Viscount. Super Constellations heb ik als jongetje van 10 nog op Schiphol gezien maar het vliegveld toen zou je nu helemaal niet meer herkennen.
Overigens heb ik even op het virtuele Schiphol gekeken maar daar is het zó druk met AI-vliegtuigen dat ik eerst moet uitzoeken hoe ik daar tussen kom. :lol:
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
raymondvanderploeg
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 apr 2008, 23:32
Locatie: Barneveld

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door raymondvanderploeg »

Afbeelding

Simulator : FS2004
Airplane : PMDG
Paint : PH-CDE handpainted by myself
Addon Scenery : REX, NL2000 V3.0
Afbeelding
timflightx
Instructor
Instructor
Berichten: 235
Lid geworden op: 08 jul 2009, 21:56
Locatie: Losser

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door timflightx »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Simulator: FSX SP2
Aircraft: PMDG Boeing 737-800NGX
Repaint = Air Berlin (at) Avsim
Scenery = REX, HDEv2 for FSX, Aerosoft Munster Osnabruck, Aerosoft Mallorca
737freak
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 732
Lid geworden op: 13 mei 2009, 15:51
Locatie: Zeewolde
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door 737freak »

Mooie reeks Tim!

KLM1290 leaving Edinburgh for Amsterdam

Afbeelding

Simulator= FSX SP2
Add-on scenery= UK2000 Edinburgh Xtreme, Real Environment Xtreme, Ultimate Terrain Europe, Ground Environment Europe
Add-on airplane= PMDG 737NGX
Repaint airplane= PMDG (PH-BCB edit by me)
Overig= Ezdok Camera, Active Sky 2012, IVAO
Afbeelding
|Intel Core i5-4690K 4,5 GHz| EVGA Geforce GTX970 4GB| ASUS Z97 Pro| 16GB Kingston DRR3-1866 |Samsung 830 256GB, WD Red 3TB, 2x WD Green 1TB| Noctua NH-U12P SE2| Corsair 600D| Windows 7 x64|
Gebruikersavatar
FsTheo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 14013
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door FsTheo »

Afbeelding

Simulator: FS2004
Aircraft: Default DC-3
Repaint = Hans van Spelde
Scenery = NL2000 V3SE

Versch bij onze downloads, ook voor FSX! :lol:

Theo :wink:
raymondvanderploeg
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 apr 2008, 23:32
Locatie: Barneveld

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door raymondvanderploeg »

Zo'n ronkende DC3 blijft erg mooi !
Afbeelding
flyboeing
Instructor
Instructor
Berichten: 260
Lid geworden op: 18 jan 2007, 20:28
Locatie: vlakbij EHEH
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door flyboeing »

Hier een aantal shots van mijn kant. Gemaakt tijdens de Alpha testen van een nog uit te komen scenery van Heringsdorf (EDAH). Ookal komen verschillende kisten nooit op dit veld, wel leuk om mee te vliegen te kijken wat voor impact het heeft op de FPS.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Simulator: FS2004
Aircraft: Carenado Bonanza, iFly 737
Repaint = Standaard Carenado paint, 737 weet ik zo even niet.
Scenery = EDAH (nog uit te komen).

Groeten,
Ruud
Camera: Nikon D90 Lenzen: Nikon AF-S DX 18-70 F/3.5-4.5G Nikon AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED Grip: Nikon MB-D80 Battery grip
Moosje
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 okt 2011, 10:25
Locatie: Eindhoven Airport EHEH

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Moosje »

Afbeelding

Simulator= FS9
Add-on scenery= Weeze X Aerosoft
Add-on airplane= Il76TD
Repaint airplane= Edward Cox
timflightx
Instructor
Instructor
Berichten: 235
Lid geworden op: 08 jul 2009, 21:56
Locatie: Losser

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door timflightx »

Welcome to Skiathos!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Simulator: FSX SP2
Aircraft: Airbus X Extended A321
Repaint = Default
Scenery = REX, HDEv2 for FSX, Aerosoft/29Palms Skiathos X
Moosje
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 122
Lid geworden op: 26 okt 2011, 10:25
Locatie: Eindhoven Airport EHEH

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Moosje »

Schiphol - Montreal

Afbeelding

Simulator= FS9
Add-on scenery= NVT
Add-on airplane= Overland MD11
Repaint airplane= Vincent v/d Hof
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 608
Lid geworden op: 07 jun 2011, 18:48
Locatie: Utrecht

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Aviationpilot »

Ik kijk regelmatig in dit topic, en iedereen plaatst echt prachtige screenshots.
M'n complimenten aan iedereen :dup:
Laatst gewijzigd door Aviationpilot op 11 mei 2013, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
lexsis
Instructor
Instructor
Berichten: 458
Lid geworden op: 26 jul 2010, 13:46

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door lexsis »

Het is dat het gebruikt wordt voor puur de software, want als ik het model zo zie, vind ik het persoonlijk om te huilen.
Denk dat het beter is als je bij screenshots in de cockpit blijft. :wink:
Als het dan toch ook erom gaat om het model en paint te showen, gooi er dan gewoon een POSKY 737 in met het .air bestand.

De kwaliteit van de screenshots zal het in ieder geval niet zijn, die is goed. :dup:
Quincy
Instructor
Instructor
Berichten: 265
Lid geworden op: 24 feb 2009, 20:00

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Quincy »

Leuk Facebook spelletje kan je me vertelen welke het is ?

Ik wist al wat ik gedaan zou hebben.
Dan maar geen homecockpit maar dit model/paint zijn gewoon te slecht voor worden :down:
Dit is een onderschrift
Gebruikersavatar
FsTheo
Site Admin
Site Admin
Berichten: 14013
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:34
Locatie: Zandeweer, Prov. Groningen
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door FsTheo »

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar jullie tweeën het over hebben. :hm

Theo :wink:
JRSchiphol
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 675
Lid geworden op: 08 sep 2010, 18:53
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Contacteer:

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door JRSchiphol »

Afbeelding

Afbeelding
Sim: FSX
Plane: PMDG 737NGX
Paint: PH-GGW door mijzelf
Overig: REX Essential Plus
Afbeelding
ASUS P8Z68-V LX | Intel Core i7 2600K @3,40GHz | Corsair 8GB DDR3-1600 | MSI GeForce GTX660 OC TF 2GB | Samsung 840 EVO 250GB | Corsair Hydro H60 | Corsair Gold AX750 | Windows 7 Ultimate x64
lexsis
Instructor
Instructor
Berichten: 458
Lid geworden op: 26 jul 2010, 13:46

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door lexsis »

Kijk, dat is mooi! :dup:
Gebruikersavatar
flipsos
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 680
Lid geworden op: 12 feb 2007, 20:11
Locatie: Delft

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door flipsos »

Wat een rare reacties weer. Iemand die niet vaak shots plaatst en zelf erg trots is op die bepaalde 737 weer op zo'n manier te beantwoorden. Ik kan het helemaal snappen dat je een bepaald model niet mooi vindt, maar als je dan even verder kijkt dan je neus lang is en het bericht een beetje probeert te begrijpen zou je in mijn opinie toch heel anders kunnen reageren dan een paar sarcastische opmerkingen maken. Vervolgens bij een shot van iemand anders met daarin de meest gebruikte 737 van het moment te reageren met dat is mooi...... ><

Inmiddels heeft de screenshotposter de screens al weggehaald... en begrijpelijk. Heb dit nu al op meerdere fora meegemaakt en vind dit een beetje triest. Het kan ook anders jongens komop. Ik trek normaal mijn mond hier niet over ooen maar dit is weer echt iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan.

Tim.
Operations Officer at Dnata Amsterdam Schiphol Airport
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 608
Lid geworden op: 07 jun 2011, 18:48
Locatie: Utrecht

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Aviationpilot »

Vond het verstandiger om niet te reageren op deze reacties, maar ik vind dat je het mooi verwoord hebt Tim :dup: Ik ben slechts een simpele ziel in deze grote wereld, die vanwege zijn home-cockpit met andere vliegtuigen zal vliegen, en niets meer wilde doen dat laten zien hoe ik vloog. Ik heb er nog bij gezegd dat het niet de beste shots zullen zijn :)
De 1e reactie van Lexsis zat nog enig zins een boodschap in:
lexsis schreef: Denk dat het beter is als je bij screenshots in de cockpit blijft. :wink:
Als het dan toch ook erom gaat om het model en paint te showen, gooi er dan gewoon een POSKY 737 in met het .air bestand.

De kwaliteit van de screenshots zal het in ieder geval niet zijn, die is goed. :dup:
Een mening, advies, aanrader en een compliment, daar hebben we nog wel wat aan :dup:
Maar dit:
Quincy schreef:Leuk Facebook spelletje kan je me vertelen welke het is ?

Ik wist al wat ik gedaan zou hebben.
Dan maar geen homecockpit maar dit model/paint zijn gewoon te slecht voor worden :down:
Is eigenlijk geen reactie waard. Sorry dat ik nu misschien een tikkeltje arrogant overkom, maar ik denk dat ik toch net ietsje realistischer vliegen dan de heer Quincy met zijn plastic stuurtje en NGX :fl:

Shots zijn verwijdert omdat het niet mijn doel was om voor ophef te zorgen, ik wilde enkel en alleen wat shots laten zien hoe ik vlieg in mijn sim. Alles is gewist en we kunnen weer back-on topic, ik wens u allen een fijne avond :dup:

Gr, Rik
Quincy
Instructor
Instructor
Berichten: 265
Lid geworden op: 24 feb 2009, 20:00

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Quincy »

Aviationpilot schreef:
Een mening, advies, aanrader en een compliment, daar hebben we nog wel wat aan :dup:
Maar dit:


Gr, Rik
Uit mijn reactie blijkt duidelijk dat ik vindt dat de paint/model gewoon lelijk zijn.
Hieruit blijkt volgens mij toch heel duidelijk dat ik een MENING heb.

Ten 2e, realistisch vliegen hoor met zo´n model.... [vlieg]

En als laatste zou ik het voor jou toch echt bij denken laten gelukkig weet ik beter :wink:
Oja , Als je zo goed tegen kritiek kan waarom dan gelijk alles met verwijderen/achter wachtwoorden gooien ?
Aviationpilot schreef:Vond het verstandiger om niet te reageren op deze reacties, maar ik vind dat je het mooi
Maar wel de screens weghalen ?

Groetsels,
Quincy
Dit is een onderschrift
Gebruikersavatar
flipsos
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 680
Lid geworden op: 12 feb 2007, 20:11
Locatie: Delft

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door flipsos »

Ik zal hier verder geen woord meer aan vuilmaken maar dit geeft toch maar weer eens goed aan dat je gewoonweg met simpel nadenken dit conflict niet zou hebben. Quincy begrijp mij niet verkeerd, natuurlijk mag jij je mening hebben. Een mening hebben heel goed zelfs! Maar je zou dit ook minder bot kunnen brengen/ anders kunnen formuleren. Als je de shots niet mooi vind, waarom dan reageren!?

Tim ;)
Operations Officer at Dnata Amsterdam Schiphol Airport
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door arno »

FsTheo schreef:Om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar jullie tweeën het over hebben. :hm

Theo :wink:
Ik toen ook niet. En nu begrijp ik het ook niet. Zullen we deze moederdag waardig afsluiten? En weer terug gaan "on topic" :tap:

@Aviationpilot, laat gewoon je screens zien. Smaken verschillen. De één doet het hardstikke goed en de ander misschien wat minder.
Maar het is een hobby en niemand wordt hiervoor betaald c.q. afgerekend.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 608
Lid geworden op: 07 jun 2011, 18:48
Locatie: Utrecht

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Aviationpilot »

Beste Quincy, je maakt mijn dag weer goed. Heb zelden zo hard gelachen :)
De pubertijd is voor veel mensen een lastige periode.
Ik denk dat als je over een paar jaar terugkijkt op hoe je bepaalde dingen verwoord, je zult begrijpen waar ik het over hebt. Het stuk over het realisme ging over de opmerking dat ik met een Facebook spelletje" vloog. Of die opmerking op zijn plaats is, aangezien ik een dual-side B737NG cockpit in mijn kamer heb staan t.w.v +4500 euro, en u waarschijnlijk met een Saitek stuurtje vliegt, mag ieder voor zichzelf bepalen.

Het was mijn bedoeling om te laten zien hoe ik vloog. Niet om een discussie op te roepen.
De reden dat ik alles verwijdert heb, is als gevolg dat Theo een reactie plaatsten (nee, ik schuif absoluut niet de schuld richting Theo, dit was mijn eigen besluit). Na de vraag van Theo wist ik dat er een discussie zou ontstaan omdat hij om uitleg vroeg, en dit wilde ik voorkomen door alles te wissen.

En nu alles digitaal is gewist... Zullen wij dan allen het ook uit ons geheugen wissen, en weer teruggaan naar het onderwerp?

Dan trap ik hierbij af: erg mooie shots JRSchiphol, ga zo door :dup:
Aviationpilot
Senior Instructor
Senior Instructor
Berichten: 608
Lid geworden op: 07 jun 2011, 18:48
Locatie: Utrecht

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Aviationpilot »

Het voordeel van een home-cockpit is dat je 99% van de tijd niet de out-side view ziet (je kijkt namelijk door cockpit view mode / toets w, je ziet dus niets van het toestel :) ). Als ik mijn cockpit verkoop heeft het me tussen de 100 euro winst en 100 euro verlies gekost door mijn manier van handelen. Jouw FSX PC kost c.a 1200-1500 euro? Vind ik toch iets meer geld. Ik heb al gezegd waarom ik de shots heb verwijdert, lees mijn tekst anders nog een keer :dup: Misschien handig als de leiding hier een knoop achter zet, voordat heel 't screenshot topic vol met onnodig reacties staat :)
Quincy
Instructor
Instructor
Berichten: 265
Lid geworden op: 24 feb 2009, 20:00

Re: Losse Screenshots/video's deel 36

Bericht door Quincy »

Rare vraag dan misschien.
Maar volgens mij wilde je laten zien hoe je vliegt , Als je dan toch niks van je kist ziet door de cockpitview mode etc.
Waarom post je daar van dan een screen. :tap:

En oja, Ik ben niet No-life FS'er ik doe ook nog andere dingen met mijn pc :wink:

Niet mijn beste screen maar toch beter dan wat jij liet zien

P.S. Ik heb ook pedals en een yoke dus niet alleen een Plastic stuurtje...( Wat als je verstand hebt van luchtvaart een YOKE heet en geen stuurtje...... :tap: )

shot verwijdert, omdat de verplichte info er niet bij stond. Tevens het andere bericht ook verwijdert omdat er onnodig "gequote werd./arno
Laatst gewijzigd door Quincy op 12 mei 2013, 21:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is een onderschrift
Plaats reactie