Nieuwen gaming pc

Stel hier je vragen over de aanschaf van een nieuwe PC

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Bas
Senior Controller
Senior Controller

Nieuwen gaming pc

Bericht door Bas » 08 jun 2014, 21:31

Hoi,

Ik had een tijdje gekeken naar goede gamepc's. Toen ben ik uitgekomen op 2 Acer Predator pc's.
En ik vroeg me af welke van de twee het beste zou zijn.

de 1e: http://www.redcoon.nl/B515034-Acer-Pred ... 011&xtcr=2.

of de 2e: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDet ... &View=Grid.

Wat ik ook graag wil weten is wat een goed beeldscherm merk is.
Afbeelding

Groetjes Bas

erikkx1
Senior Instructor
Senior Instructor
Contacteer:

Re: Nieuwen gaming pc

Bericht door erikkx1 » 10 jun 2014, 20:30

Ziet er allebei goed uit, ik zal als ik jou was gaan voor de tweede vanwege de betere videokaart. Ben je ook van plan FS(X) ermee te doen? Dan zit je namelijk ook goed. :dup:
Ik kan begrijpen dat je liever een kant en klare pc koopt, maar ik wil je wel zeggen dat als je een zelf bouw koopt, je wellicht goedkoper uitkomt, of in ieder geval betere prijs kwaliteit verhouding.

Verder over de beeldscherm, Samsung is goed. Natuurlijk nog wel meer merken. Maar ik heb goede ervaring met Samsung. Mocht je het budget hebben, dan zou ik voor een 27' gaan.
ASUS P8Z68-V_Pro, Nvidia MSI GTX 770 4GB, Intel i5 2500K 4,5Ghz, Corsair 8 GB 1600 kit RAM.
PROUD FSX USER!

Bas
Senior Controller
Senior Controller

Bericht door Bas » 11 jun 2014, 07:44

Dankjewel voor de informatie.
En ik fsx op die pc gaan doen.
Weet jij ook misschien dan een goede zelfmaak pc?
Afbeelding

Groetjes Bas

Kensei
Senior Controller
Senior Controller

Nieuwen gaming pc

Bericht door Kensei » 11 jun 2014, 15:07

Een zelfbouw PC kan ik je, als je hier geen ervaring mee hebt, niet zomaar 1-2-3 aanbevelen. Ben je er wel mee bekend, dan is dat the way to go.

Ik bouw bijv mijn PC's al jaren zelf door ze samen te stellen uit onderdelen die stuk voor stuk an sich goed zijn. Dat houdt dus in dat ik hier een moederbord koop, daar een processor, etc... (Of eventueel zoveel mogelijk bij 1 webshop). Het is uiteindelijk maar net wat je wensen zijn en welk budget je hebt. Hoge eisen met een klein budget lukt je niet. Weinig eisen met een hoog budget is makkelijker :)

Kijk iig naar een modern moederbord, een geschikte snelle processor en een goede grafische kaart. Qua geheugen minimaal toch wel 4gb RAM. En dan vandaar uit aanvullen waar nodig qua SSD of HDD.

Het klinkt wellicht wat lastiger, maar het voordeel is dat je praktisch geen concessie hoeft te doen op de aparte onderdelen (wat wel vaak gebeurd bij een kant en klare pc)
FSX Acc | PMDG737ngx, 777, JS4100 | TrackIR4 Pro | VRInsight MCP Combo | CH Yoke & rudders | GF TQ6 & GF-T8 | 6GB PC-12800 | Intel I7/920 2,66@4GHz | Asus P6T Dlx V2 | GTX680 | Samsung Evo 120GB SSD | OCZ Vertex 120gb | Synology DS710+ 4TB NAS |

erikkx1
Senior Instructor
Senior Instructor
Contacteer:

Bericht door erikkx1 » 11 jun 2014, 17:22

Nee als je geen ervaring hebt of iemand in je buurt die verstand heeft van het zelf bouwen van pc's, dan raad ik het je af. Verder zal ik wel 8GB Ram nemen.. En niet te vergeten, mocht je toch besluiten om een zelfbouw pc te doen, dan kan je je cpu overclocken. En dat ga je wel echt merken met FSX.
ASUS P8Z68-V_Pro, Nvidia MSI GTX 770 4GB, Intel i5 2500K 4,5Ghz, Corsair 8 GB 1600 kit RAM.
PROUD FSX USER!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuwe PC”