Ik mag mischien geen moderator zijn maar het lijkt me een goed idee om een topic te beginnen over antialiasing omdat hier veel vragen over zijn.
Veel gestelde vragen.
[1]Waar kan ik AA beter aanzetten in flight simulator of op me. videokaart? [Antwoord] Op je videokaart, het bespaart je veel frames in flight simulator (let wel op! dit kan alleen met nieuwere videokaarten).
[2]Wat is antialiasing? [Antwoord]Antialiasing (AA) zorgt ervoor dat je geen kartel randjes meer ziet en alles net zo strak wordt en er beter uitziet.
Opmerkingen plaats ze gerust dan kan de moderator of ik ze erbij zetten of aanpassen
Laatst gewijzigd door Edjah op 18 feb 2007, 15:08, 2 keer totaal gewijzigd.
dat is een fout bij de nvidia kaarten en dat ligt volgens mij aan de driver. Ik heb het namelijk ook. Volgens mij is dat op te lossen door een oudere driver te installeren. zelf stoor ik me er niet zo aan en ik laat het zoals het is. mar het is dus een veel voorkomend probleem
Als je de driver laadt, vraagt de installer of je het CCC ook wil installeren.
Dan kan je het, als het goed is, terug vinden in de system tray met het blokje ATI.
Daar rechts op klikken en dan opent het.
Gtz,
Jan
Domme vragen bestaan niet.
Uitsluitend domme antwoorden.
ja ruben
je klikt op de bureau blad met je rechter muisknop en als het goed is zie je daaaar als eerste ATI Control Centrum daar klik je op
en dan wacht je ff een minuutje ofzo.
Dan komt er een schermpje en dan moet je aan de linker zeikant even vogelen en dan kom je bj Anti Alias die ZET JE OP 4X!
Na "geavanceerd"zie je een tabblad ( meestal de laatste, meest rechtse)
waarop de kaart staat aangegeven. Als je dat aanklikt en dan gaat naar
"performance & Quality settings" Volgens mij moet je het dan wel zien staan.
Kevin1025 schreef:Hoe doe ik mijn AA aan? Videokaart : ASUS EN7300GS Is volgensmij van Nvivadia ( GeForce 7300 GS)
Kijk eens rechtsonder in de balk met de tijd. Daar moet een Nvidia logotje staan. Daar moet je op klikken en kun je allerlei instellingen veranderen. Zowel de linker als de rechtermuisknop kun je dat doen.