Heb je Acceleration Expansion Pack? Zo niet, dan zou ik dat zeker aanschaffen want behalve enkele extra's (waaronder vliegen vanaf een carrier) zou het ook de prestaties van je pc verbeteren bij het draaien van FSX. Ik heb Acceleration direct geïnstalleerd zodat ik niet geprobeerd heb of het de prestaties van mijn pc verbetert, maar omdat FSX in mijn antieke pc toch redelijk draait, geloof ik wel dat Accelaration de prestaties verbetert.
Als je Acceleration geïnstallerd hebt, kun je via 'Missions' een 'Carrier Tutorial' en een 'Carrier Practice' oefening doen. Ik heb het nog niet geprobeerd zodat ik niet weet of je deze carrier via Free Flight kunt vinden. Ik zal dat eens proberen want dat was ik toch al van plan.
In het payware pakket 'Legacy of the sky. Texans volume 2' van Sky Unlimited zit ook een carrier. Een Texan (of zoals die in dit geval heet: SNJ) is antiek maar dat is misschien wel handiger om mee te beginnen.
Er zullen ongetwijfeld nog veel meer mogelijkheden zijn.
EDIT:
Van de vier carrier missies die in FSX + Acceleration zitten, zijn er bij mij maar twee die het doen: 'Carrier Tutorial' en 'Rocket Launch Air Cover'. Als ik 'Carrier Practice' of 'Carrier Landing IMC' start, krijg ik een Fatal error. In deze missies kun je alleen met de F/A-18 vliegen; je hebt niet de mogelijkheid het vliegtuig om te ruilen.
Ik heb de coördinaten waar de carrier in 'Rocket Launch Air Cover' ligt, genoteerd en heb toen een Free Flight gestart vanaf Cape Canaveral AFS Skid Strip en ben naar die plaats toegevlogen. Maar dan is er in de verste verte geen carrier te vinden.
De Sky Unlimited carrier is te vinden in het Aircraft menu ?! Als je die start gebeurt er iets grappigs: je kunt hem alleen op een vliegveld starten!

Via 'Map' kun je hem dan alsnog te water laten op een plaats die je zelf kiest. Dan kan je er mee varen maar dan kan je niet tegelijk een vliegtuig starten. Dat zou wellicht kunnen in een Multiplayer Session.
Maar deze carrier wordt tegelijk geïnstalleerd als AI-boat en gelukkig is in de uiterst summiere documentatie te vinden waar die dan vaart. Vervolgens heb ik op de dichtstbijzijnde vliegbasis een toestel gestart en ben naar de genoemde plaats gegaan, waar de carrier inderdaad te vinden is!
Dat brengt me op een mogelijkheid die voor jou waarschijnlijk de oplossing is: op Simviation kan je meerdere carriers downloaden als freeware. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar als die als AI-boten worden geïnstalleerd en in de documentatie wordt genoemd waar ze varen, dan vlieg je er naartoe en zet je vliegtuig op het dek.
Althans, als je wat betere stuurmanskunsten hebt dan ik want ik kwam onder het dek terecht of ik stuiterde er overheen. Maar oefening baart kunst!