
Bedankt Sanne
Moderator: Moderator-groep
Ik denk dat de uitleg in Daniel's bericht goed te verstaan is. Laat ons liever weten of het bij jou heeft geholpen, of niet, in plaats van een onnodige comment te maken. Ik ben er zeker van dat men je hier wil verder helpen met jouw probleem, maar dan moet je zelf natuurlijk ook een beetje de moeite doen.DaromoNL schreef:WTF?
Zie je PMDaromoNL schreef:WTF?
dAniel #42 schreef:Ok
Bij dat unzippen krijg je op een gegeven moment te zien:
Unzip to folder:
c:\MicrosoftKB928080
Daar moet je op de knop 'Unzip' drukken, je ziet dan '2 files unzipped....', klik op OK en dan op Close.
Nu moet je het 'Start' menu van Windows openen, waar 'Programma's', 'Documenten' en zo in staan. Daar staat ook: 'Run...' tussen (of Uitvoeren.... in de Nederlandse versie), kies deze optie.
Je krijgt nu een schermpje met een witte balk en drie knoppen. Type in de witte balk:
cmd
en klik op OK.
Je krijgt nu een zwart schermpje met een knipperende cursor.
type:
c: en dan Enter
en dan:
cd \MicrosoftKB928080 en dan weer enter
Nu zie je als het goed is:
C:\MicrosoftKB928080\_
Type nu:
resetsldl –all en weer Enter
Als het goed is zie je dan:
Re-creating clean trusted store. Success
Type:
exit en weer Enter
Nu moet je de computer opnieuw opstarten en dan kun je FSX weer installeren.
Daniel