Error 1722

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator FSX

Moderator: Moderator-groep

FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Ik heb heel google doorgezocht, er moet toch een oplossing zijn :cry:
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

DaromoNL schreef:Ik heb toch al gezegd dat ik dan HRESULT error krijg, en niet succes
Ik heb al je berichten ( 8 stuks) na gelezen maar ik kan nergens lezen dat je dit al gezegd had. Verder graag je berichten "iets" vriendelijker schrijven. Iedereen probeert je te helpen :mrgreen:
Misschien moet je eens een mailtje aan Microsoft sturen, wellicht hebben zij de oplossing voor je probleem.
Misschien nog eens een herinstallatie proberen waarbij echt alles ( ook de mappen in documents etc) weg is?
Dit las ik ook nog van je hand:
maar ik moest fsx eraf halen vanwege iets met de schijven enz
Zit er misschien op een schijf een probleem? Bad sector of zo.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Sorry dat ik raar overkom :P Dat was niet de bedoeling..

Maar ik had dus een SSD schijf en een HDD schijf, maar windows enz stond allemaal op de SSD (60GB) En die was na 1 week helemaal vol, dus alles moest verplaatst dus fsx moest van de HDD afgehaald zodat alles gekopieerd kon worden.
(Als je snapt wat ik bedoel)

Dus daarna heb ik geprobeerd het te installeren maar ik krijg de error.
Als ik echt alle mapjes moet verwijderen moet ik dan ook appdata enz :G: ??

Ik heb een hele sterke pc van 3 weken oud en ik wil gewoon kunnen vliegen :cry:
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

DaromoNL schreef:Sorry dat ik raar overkom :P
Oké, we zullen dat accepteren :ap: We begrijpen dat je reacties voortkomen uit frustraties omdat je fsx niet doet wat jij graag wil. Ook sorry van mijn kant want ik las nu net toch dat je al wel had geschreven over "hresult".
Bij het "uninstallen" van fsx is menigmaal gebleken dat er toch mappen achterblijven van fsx. Je kan fsx de-installeren en dan nog even kijken of er mappen achter zijn gebleven. Bijvoorbeeld in "appdata". Je kan dit doen via de zoekoptie in verkenner. Even laten zoeken naar fsx. Meestal nog in "documents and settings"
( wel "verborgen bestanden" zichtbaar hebben). Daarna een regcleaner over je register en dan moet alles van fsx weg zijn. Daarna opnieuw installeren maar wel als "administrator"!

edit: kijk ook even in de map "mijn documenten" of daar de map van fsx weg is .
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Sorry maar ik snap het niet helemaal 100%, FSX is sowieso ge-deinstalleerd, maar dat verkenner is dat een programma ofzo?
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

Lees even onze spelregeltjes over o.a. "niet onnodig quoten" svp.
Aj, hoe leggen we dat nu even simpel uit :fl: Ik weet niet welke windows versie je gebruikt. Maar bij xp en ook w7 staat bij de optie "bureau-accessoires" een optie "verkenner". Daarmee kan je zoeken op je schijf naar mappen en/of bestanden. Hoe zoek jij anders naar mappen/bestanden?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Gwn zoeken bij documenten, staat rechts boven. Maar ik heb dus een paar dingetjes gevonden maar ik ben niet zeker of dat weg kan. (Win8) Het staat namelijk bij C:/Windows/Assembly/tmp/WFDQMH90/Microsoft.FlightSimulator.SimConnect.dll

Daar zijn 3 verschillende mapjes van, mag de inhoud daarvan weg?
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

DaromoNL ging verder met PM:
DaromoNL schreef:Hoi,

Ik heb mijn pc doorgezocht met meerdere zoekopties zoals: Flight / Simulator / Flight Simulator X / X / Flight Simulator, Ik kan geen 1 mapje meer vinden! en bij appdata/roaming enz. kan ik ook niks vinden.

Ik heb daarna nog eens CMD gedaan, maar die heeft weer HRESULT error, moet ik FSX alsnog proberen te installeren? (Na opnieuw opstarten)
Maar ik wil graag dat iedereen verder meeleest en helpt met een oplossing dus heb ik hem geantwoord:
arno schreef:Alle vragen graag via het forum zodat anderen ook mee kunnen praten en oplossingen aandragen. Ik las dat jij windows 8 hebt en daarmee haak ik af. Ik weet niet van windows 8 en weet al helemaal niet of het goed werkt met fsx. We hebben op ons forum wel al een onderdeel over de "werking" van fsx en windows 8.

http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=42&t=17848
en
http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=17022

Zelf denk ik, ( maar dat is alleen gebaseerd op jouw opmerking) dat het probleem niets van doen heeft met fsx maar meer met je schijf of windows 8. Want je schrijft:
"Hresult terwijl fsx niet geinstalleerd staat". Je kan een herinstallatie proberen ( als administrator) maar ik weet niet of dit wel zal helpen omdat ik blijf denken dat je probleem elders ligt. Je computer is niet zo oud las ik, misschien eens de leverancier benaderen en vragen wat het probleem kan veroorzaken?
En graag weer verder op het forum voor iedereen leesbaar.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
captainroad
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 mar 2012, 08:40
Locatie: Assen

Re: Error 1722

Bericht door captainroad »

Ik begrijp dat je SSD schijf vol was, maar wil graag weten wat je als eerst hebt gedaan? (was niet duidelijk voor me)

Heb je FSX verwijderd door het te de-installeren?
Of heb je alleen de bestanden verplaatst om ruimte te creëren? Ik lees nergens dat het programma via de officiële weg is verwijderd.

Een andere tool wat je wellicht kan proberen:
http://support.microsoft.com/mats/Progr ... _Uninstall

Ik heb het zelf niet gebruikt, maar je kunt het altijd proberen :)
Mijn FSX PC:
i7 3930K (at) 4,8Ghz, MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II 2GD5/OC, ASUS P9X79 PRO, G.Skill Ripjaws-X 16GB DDR3, OCZ Agility 3 SSD, Chieftec Nitro 1000 WATT
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

captainroad schreef:Ik begrijp dat je SSD schijf vol was, maar wil graag weten wat je als eerst hebt gedaan? (was niet duidelijk voor me)
Ik heb via configuratiescherm Acceleratie en Deluxe verwijderd (+ alle addons)
Toen heeft een iemand die een pc bedrijf heeft alles van de SSD naar de HDD gekopieerd en ervoor gezorgd dat HDD (D:) verwisselt werd met SD (C:) , dus nu is de 1700gb HDD --> C: en de SSD (Die ik niet meer hoef te gebruiken) is nu ---> D:

Maar FSX moest eraf om dat te kopieeren, omdat het anders niet zou kunnen.

Het bewijs dat het perfect werkte (windows8) : http://www.youtube.com/watch?v=_DQJvJDRvfc

Dat is mijn filmpje!
captainroad
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 mar 2012, 08:40
Locatie: Assen

Re: Error 1722

Bericht door captainroad »

Lastig verhaal, ik zou in ieder geval terug naar degene waar je de pc heb heen gebracht.

Een andere optie is om je systeem dual boot te maken. (schone Windows installatie op je SSD met alleen FSX + addons erop) Ik weet niet wat voor Addons je hebt, maar je heb t dan +- 40GB over.

Weer een andere optie is een dual boot maken m.b.v. VHD. :dup:
Mijn FSX PC:
i7 3930K (at) 4,8Ghz, MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II 2GD5/OC, ASUS P9X79 PRO, G.Skill Ripjaws-X 16GB DDR3, OCZ Agility 3 SSD, Chieftec Nitro 1000 WATT
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Ikga niks meer veranderen aan de schijven, want daar zou het niet aan moeten & niet aan kunnen liggen.
Bovendien kost het ook geld om zulke dingen te betalen, Ik denk niet dat het probleem daar ligt..
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

Wie heeft gezegd dat het niet aan de schijven kan & moet liggen? Als jij je PC 3 weken geleden hebt gekocht dan zou ik denken dat dit een garantiekwestie zou kunnen zijn en zou het dus ook geen geld behoeven te kosten.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Nee kijk ik bedoel, de gene die vorige week alles heeft veranderd die kost geld. En het ligt niet aan de fabriekant.
Het ligt niet aan de schijven, ik heb fsx al gespeeld! Het installeren wil gwn niet
captainroad
Student Pilot
Student Pilot
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 mar 2012, 08:40
Locatie: Assen

Re: Error 1722

Bericht door captainroad »

Ik denk dat je het beste terug kan gaan naar het bedrijf dat de C en D schijf heeft veranderd.
Voorheen kon je het spel wel spelen, daarna niet. Dus het lijkt me logisch dat ze (zonder hiervoor kosten te rekenen) kijken of het door hun actie komt of niet.

Je zou anders iemand die je kent (en iets meer kaas van computers heeft gegeten) kunnen vragen om te kijken of hij/zij het kan oplossen voor je.
Dit lijkt me haast de enige oplossing, of Windows opnieuw installeren zoals ik eerder noemde.

Het wordt lastig voor mij (en wellicht meerdere forumleden) om je op deze manier te helpen. :G:
Mijn FSX PC:
i7 3930K (at) 4,8Ghz, MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II 2GD5/OC, ASUS P9X79 PRO, G.Skill Ripjaws-X 16GB DDR3, OCZ Agility 3 SSD, Chieftec Nitro 1000 WATT
Gebruikersavatar
FlipS
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3433
Lid geworden op: 22 sep 2011, 11:15
Locatie: Teuge

Re: Error 1722

Bericht door FlipS »

Misschien een overbodige vraag, maar weet je zeker dat je de eerder geïnstalleerde FSX echt tot en met het laatste verstopte bestandje hebt opgeruimd? Want overgebleven bestanden willen wel eens dwars liggen.
Kijk even op http://www.dutchfs.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=15480
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

DaromoNL schreef:Ik heb daarna nog eens CMD gedaan, maar die heeft weer HRESULT error, moet ik FSX alsnog proberen te installeren? (Na opnieuw opstarten)
Ik snap het bovenstaande toch nog niet goed. Je krijgt een foutmelding als je "CMD" hebt gedaan. CMD is een commando voor windows om iets te doen. Maar dan moet er achter dat commando wel iets beschreven worden. Dus CMD......En dan nog steeds het vreemde je hebt fsx helemaal niet geinstalleerd en je krijgt toch een foutmelding na CMDxxxx Dat CMD heeft dan volgens mij niets te maken met fsx.
Samengevat dus: wat heb je geschreven bij de opdracht achter CMD?
Indien je daar niets beschreven hebt dan kom je in een "Dosschermpje ( extra window)waar al beschreven staat:
"c:\documents and settings". Als jij dat niet krijgt maar alleen een melding van "HRESULT"dan denk ik dat je "documents and settings"map defect is en dan zou je Windows moeten repareren of opnieuw installeren.

edit: en wellicht kom je dan weer uit bij de tekst die Daniel geschreven heeft.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Ik heb mijn pc laten doen door iemand die werkt met pc's hij heeft zijn eigen bedrijf. Hij heeft zelf gezegt dat er geen gevolgen zouden zijn. Bovendien zijn er DUIZENDEN!! mensen die dit probleem hebben, maar microsoft doet er niks aan.

Ik doe de schijven niet meer trg want de C: (hoe het was) was een SSD schijf, die raakt snel vol, en nee niet alle programma's kan je zo instellen dat het op D: (Wat nu C: is) komt.
Het is iets waar micosoft mee bezig moet. dit klopt niet,, mensen willen fsx opnieuw installeren maar krijgen error
IK HEB ALLES VERWIJDERD!, van appdata tot het diepste mapje die er bestaat! Ik ga het morgen proberen, maar mijn voorgevoel zegt: Lukt vast niet.. , er zou toch wel ergens op internet moeten staan dat de oplossing alles verwijderen is :-x En ik wil nu geen reactie van: Je hebt het nog niet geprobeerd dus,,, Mijn antwoord: tuurlijk wel >:(


Terug op arno: Ik doe bij cmd dat van Daniel, maar na resetsldl -All krijg ik iets over Token, maar er komt niet succes zoals het zou moeten zijn maar er staat (Dat van eerder bericht) HRESULT ----- ERROR
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

Ik denk dat als het morgen toch niet lukt dat dan de enige weg zal zijn richting een email aan Microsoft.
Microsoft heeft wel degelijk wat gedaan op die foutmeldingen, zij hebben een kb uitgebracht waarmee het probleem ook bij velen wel is opgelost. Let wel, dat was voor Vista en XP, wellicht moet er een ander ( of nieuwere) kb uitkomen voor windows 8. Succes dan maar zou ik zeggen. Onze gebruikers konden jou niet verder helpen. Mocht je een oplossing hebben of de herinstallatie is nu wel gelukt dan willen we dat ook graag even in dit bericht lezen.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Ik vind alleen beetje vervelend bij microsoft, je kunt niet gewoon iets sturen, je moet hele vragenlijst invullen en allemaal codes geven
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

Je kan ook eerst eens bellen. Of een live chat aanvragen via skype of dergelijke. Tik bij google eens in:
Microsoft nederland. Daar vind je dan wel die informatie.
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Ja helaas is hun chat nu dicht, ik zal morgen even proberen, Ik vind het eigenlijk wel slecht dat microsoft er bijna niks aan doet
FlyingLOTNL
Controller
Controller
Berichten: 80
Lid geworden op: 30 dec 2012, 16:08

Re: Error 1722

Bericht door FlyingLOTNL »

Ik heb 100% alles verwijderd, msicuu2 en KB928080+cmd gedaan, daarna opnieuw opgestart en toen cd erin

Hij kreeg weer error! Ik zal dus nooit meer fsx kunnen spelen terwijl ik speciaal een nieuwe pc heb gekocht :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
skysuperfan
Senior Controller
Senior Controller
Berichten: 132
Lid geworden op: 19 dec 2011, 16:57
Locatie: Amsterdam

Re: Error 1722

Bericht door skysuperfan »

Doe niet zo dramatisch, Heb je al contact genomen met Microsoft? Anders zou ik dat eerst doen voordat je iets belachelijks in je hoofd haalt.
arno
Ere oud staflid
Ere oud staflid
Berichten: 10436
Lid geworden op: 04 jan 2007, 18:51
Locatie: ergens op deze aardbol

Re: Error 1722

Bericht door arno »

Misschien is er wel iets met je cd/dvd aan de hand?
Klik voor onze spelregeltjes. Diverse handleidingen op onze website. Is een verkregen antwoord de oplossing geweest voor je vraag? Laat dit dan ook even weten!
Plaats reactie