Daar zou je eigenlijk is een movie over moeten maken, ''into the space''
haha, als je daar nog over na wilt denken, lijkt me best leuk idee. maar laat dan alles behalve de cockpit zien. buitenkant is lekker realistich.
Klein vluchtje aan het maken van Manchester naar Cologne (Keulen)
Simulator= FSX + Acceleration
Add-on scenery= REX + Overdrive en ENB Series (Ik weet niet zeker of dit bij scenery hoort of niet.)
Add-on airplane= Weet ik niet, maar ik gebruik hier eem van de vliegtuigen van de EasyJet vloot van RIKOOOO Simulations (Link:http://www.rikoooo.com/en/downloads/viewdownload/63/641 )
Repaint airplane= Zie hierboven
Inmiddels mijn vlucht van Amsterdam naar Los Angeles weer hervat. Ik had een screenshot genomen, met Photoshop een Lens Flare toegevoegd, en ik vond het er best mooi uitzien!
Simulator= FSX + Acceleration
Add-on scenery= REX + Overdrive (Ik weet niet zeker of dat Add-on scenery is.) en ENB series
Add-on airplane= POSKY 777-200 ER
Repaint airplane= Ook van POSKY (Is in hun archief te vinden.)
Het is prima dat je REX en ENB series bij scenery zet! Waar het bij de screenshots om gaat is dat deze rubriek bekeken wordt door andere flight simmers om te zien wat voor add-ons er zijn en hoe die eruit zien. Het is dus belangrijker dat je alles vermeldt dan de vraag of add-ons in het goede regeltje vermeld zijn. En ik zou zelf ook niet weten of je REX en ENB series nou wel of niet 'scenery' moet noemen.
Dus houden zo!
Flight simming is a health hazard (Warwick Carter)
sim: Flight Simulator X + Acceleration aircraft add on:
PMDG MD11 + KLM livery Airport add on :
-Aerosoft Amsterdam X
-Flytampa St Maarten scenery add on
-Rex 4 Texture Direct
-ORBX GLOBAL
-Orbx FTX GlobalVECTOR
-ORBX OpenLC Europe other add ons:
-GSX
-Ultimate Traffic 2
-Active Sky next
-DX10 Fixer
Laatst gewijzigd door nabarun op 22 aug 2014, 15:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Wat movements op Durham airport, een erg mooie scenery overigens, zeker het proberen waard.
Simulator=FSX
Add-on scenery=Durham Tees Valley, UK, Mark Piccolo(allemaal te vinden op Simviation)
Add-on airplane=Bell 206(Default),
Repaint airplane=Bell 206(geen), A320-200CFM Thomas Cook Airways(UK) Leased from SmartLynx, FSXHamburg
Vandaag een vlucht gedaan vanaf Willow Run Airport naar Toronto. Verliep niet helemaal vlekkeloos vanwege een missed approach maar een leuke en uitdagende vlucht vanwege de weersomstandigheden.
Climbing to cruise altitude
Cruising while looking at the amazing sunset
On approach for Toronto
Simulator=FS9.1
Add-on scenery=Default
Add-on airplane=SGA DC-9-10
Repaint airplane=JP Visser
Overig: REX voor FS9