Hallo, allemaal, ten eerste: Als het niet toegestaan om na een bepaalde tijd te reageren, sorry daarvoor, en als ik er een onderwerp van moet maken, zeg het
Maar goed, ik heb dus World of AI vliegtuigen gedownload, en wat me opvalt: Als ze aan de gate staan, zie je gewoon de kleuren/livery, maar zodra ze vertrekken van de gate zijn ze grijs. En dat is bij de meeste luchtvaartmaatschappijen, en dan heb ik het over de Airbus a319/320/330 etc. En Boeing 777 en 787. En bij een Fokker en Embraer. Bij KLM is dit een helft, dus valt het wel mee (maar toch irritant), bij Transavia en Easyjet heb ik dit niet. Bij Arkefly heb ik het nog niet gezien. Maar de meeste vliegtuigen die dan grijs zijn is dan bij Air France, British Airways, United Airlines, American Airlines, Turkish Airlines en Aeroflot en Ryanair en nog wat andere (waarvan ik de naam ben vergeten). Daar zijn zowel álle vliegtuigen grijs, maar deze probleem heb ik niet als ze aan de gate zijn. Maar ik heb ook voor mezelf een Boeing 777 gedownload, maar die zijn ook gewoon grijs

Ook bij embraer, en bij fokker 100. En bij de Boeing 757 had ik dit eerst niet, maar nu ineens wel.
Ik hoor het graag
groetjes