40th year fs update werkt prima.

Algemene discussieplek voor alles betreffende Microsoft Flight Simulator 2020

Moderator: Moderator-groep

Plaats reactie
Double
Controller
Controller
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jun 2020, 22:52

40th year fs update werkt prima.

Bericht door Double »

Sinds de laatste update zijn er nog naar weinig reacties geplaatst. Microsoft kennende had ik op mijn 2 tb ssd ruim 1 tb gereserveerd voor een update van 30 gb.

De nieuwe vliegtuigen zien er leuk uit en daar blijft het dan ook bij. Het kost moeite om er mee op te stijgen en een koppeling met de autopilot is niet te vinden, dus lamme armen na een uurtje vliegen. De instrumenten zijn amper af te lezen en het is zoeken waar de snelheids- en hoogtemeters zich bevinden. Een hele uitdaging dus. Cerril Meigs airport had ik al via de communitie van flightsim.to. St Maarten komt wat completer over en heb daar leuke herinneringen aan. Vooral op het strand.

De zweefvliegtuigen zijn een uitdaging. Mooi is de luchtstroom langs de berghelling die je kan benutten.
Ik kan de Cessna sleep nog geen melding geven voor de start. Iemand al een idee?
Helicopter vliegen is een vak apart. Super kleine bewegingen maken zorgen voor het vlucht beheer.

Ongetwijveld komt er een hotfix volgend jaar. [vlieg]
Gebruikersavatar
greencan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3675
Lid geworden op: 06 jan 2007, 01:12
Locatie: Castricum

Re: 40th year fs update werkt prima.

Bericht door greencan »

Ik kan de Cessna sleep nog geen melding geven voor de start. Iemand al een idee?
Door de rudderpedals even helemaal heen en weer te bewegen.
Afbeelding
Plaats reactie